خانهاخبار
رندرهای وان پلاس 7 از وجود دوربین سلفی پاپ‌آپ خبر می‌دهد

رندرهای وان پلاس 7 از وجود دوربین سلفی پاپ‌آپ خبر می‌دهد

با توجه به جدیدترین رندرهایی که از وان پلاس 7 منتشر شده است، در این پرچمدار شاهد استفاده از دوربین سلفی پاپ‌آپ و دوربین سه‌گانه عقب هستیم.
۱۳۹۷/۱۲/۱۴

به تازگی اطلاعاتی درباره وان پلاس ۷ از سوی اکانت OnLeaks منتشر شده که شاید به مذاق بسیاری از طرفداران این شرکت خوش نیاید. خیلی از تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند عملکرد دستگاه‌های خود را فدای زیبایی کرده‌اند، هرچند زیبایی امری سلیقه‌ای است. این شرکت‌ها با استفاده از روش‌های مختلفی مثل استفاده از دوربین پاپ‌آپ، نمایشگر دوگانه و ایجاد حفره در صفحه به دنبال این هستند که در بخش جلویی دستگاه چیزی جز نمایشگر وجود نداشته باشد.

اگر بتوانیم به رندرهای جدید وان پلاس ۷ اطمینان کنیم، ظاهرا این شرکت هم به استفاده از دوربین پاپ‌آپ روی آورده تا بتواند میزان حاشیه دور نمایشگر را به حداقل برساند.

طبق شایعات، وان پلاس توانسته با کمک این شیوه طراحی نسبت صفحه به بدنه هفتمین پرچمدار خود را به ۹۵ درصد برساند. ولی این طراحی باعث حذف قابلیت تشخیص چهره شده است؛ هرچند وان پلاس هرگز این قابلیت را روشی ایمن برای قفل‌گشایی دستگاه تلقی نمی‌کرد.

علاوه بر این، با توجه به طراحی جدید این موبایل احتمالا مقاومت آن در برابر آب نیز پایین آمده و حتی از استاندارد وان پلاس 6T نیز کمتر شده است.

همچنین در رندرهای مشترک Onleaks و Pricebaba می‌توانیم دوربین سه‌گانه‌ای را ببینیم که به صورت عمودی در مرکز بدنه پشتی دستگاه قرار گرفته است. این طراحی با توجه به سایر گوشی‌های موجود در بازار غیرمتداول اما قرینه است. مضاف بر این، جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز روی این رندرها دیده نمی‌شود و خبری از اسکنر فیزیکی اثر انگشت نیست. احتمالا قابلیت شارژ بیسیم نیز در این دستگاه وجود نخواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)