خانهاخبار
بررسی دقیق پورشه باکستر به همراه قیمت خرید و فروش آن در سایت دیوار

بررسی دقیق پورشه باکستر به همراه قیمت خرید و فروش آن در سایت دیوار

اولین خودروی جاده‌ای پورشه مدل 550 بود که خیلی نتوانست توجه‌ها را به خود جلب کند. مدیران این کمپانی وقتی گرد هم درآمدند به این نتیجه رسیدند که باید خودروی جاده‌ای خود را به گونه‌ای طراحی کنند که خاطره‌ای خوش در ذهن مخاطبین باقی بگذارند تا آن‌ها به سمت خرید ماشین‌های جاده‌ای پورشه جذب شوند. در نهایت باکستر آمد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۳

. در ابتدای امر قرار نبود این خودرو باقی بماند اما پس از مدتی به رودستر محبوب این برند خودروسازی تبدیل شد و هنوز هم که هنوز است، باکستر به روز می‌شود و عاشقان پورشه را بیش از پیش هیجان‌زده می‌کند. (رودستر به خودروهایی گفته می‌شود دو در هستند و پنجره اطراف و سقف ندارند یا اگر داشته باشند، جمع‌شونده است.) در این نوشتار به بررسی دقیق پورشه باکستر  موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت.

image

 

معین موتورز نمایندگی رسمی پورشه در ایران است. زمانی که باکستر 2010 تولید شد، معین موتورز خیلی زود و پیش از قانون منع واردات خودروی بالای 2.5 لیتر این وسیله نقلیه را به ایران آورد. حتی در میان انواع مختلف پورشه در ایران، باکستر را می‌توان جزو ارزان‌ترین‌های این کمپانی به شمار آورد. از مشخصات فنی آن می‌توان به موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه با حجم موتور 2893 سی سی اشاره کرد. 256 اسب بخار حداکثر قدرت و 263 کیلومتر در ساعت حداکثر سرعتی است که باکستر می‌تواند داشته باشد. 6 کیسه هوا، گرمکن و حافظه صندلی، گرمکن آینه‌های جانبی، چراغ‌های زنون جلو، چراغ‌های اتوماتیک و چرخش نور آن‌ها در پیچ جاده، سنسور باران، پارک و کنترل باد چرخ‌ها و قابلیت تعویض دنده از روی فرمان از آپشن‌های ویژه و خاص این خودرو 2010 است. جعبه دنده 7 سرعته خودکار نیز از مزیت‌های باکستر محسوب می‌شود. لازم به توضیح است که این نوع گیربکس که به PDK معروف شده، مختص به خودروهای پورشه است که با یک کلاچ دوگانه وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو به عهده دارد.

قیمت باکستر چند تومان است؟

 در سایت دیوار پورشه باکستر 2010 با 111 هزار کیلومتر کارکرد 598 میلیون تومان به فروش می‌رسد. از امکانات این خودرو طبق جزئیات آگهی می‌توان به سقف قرمز به همراه هودی هواکش‌های قرمز فابریک، بال عقب برقی و لاستیک‌های نو اشاره کرد. اما در این سایت تنها باکسترهای قدیمی دیده نمی‌شود، بلکه پورشه باکسترهای مدل جدید نیز در آگهی‌های زیادی به چشم می‌خورد. برای مثال در یک مورد پورشه باکستر 2012 با 68 هزار کیلومتر کارکرد و به رنگ زرد، فول امکانات به همراه بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، مانیتور تمام لمسی اندروید فابریک، دوربین عقب، کمربند کرنومتر، به قیمت 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته در مورد دیگری باکستر 2012 با 98 هزار کیلومتر کارکرد 720 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. فروشنده می‌گوید این خودرو در مقایسه با دیگر ماشین‌های هم‌رده امکاناتی مانند آلارم ندارد. وبلاگ سایت دیوار بهترین مرجع برای کسب اطلاع از نحوه قیمت‌گذاری و معامله امن است. بهتر است به مطالب این وبلاگ در جهت تفاوت قیمت خودروهای هم‌رده مراجعه کنید.

در سایت دیوار مدل 2017 پورشه باکستر نیز آگهی دارد؛ البته با قیمتی معادل دو برابر باکسترهای پیشین. مثلا در یک آگهی پورشه باکستر 2017 با 21 هزار کیلومتر کارکرد و به رنگ سورمه‌ای یک میلیارد و 420 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در سایر آگهی‌ها نیز مدل 2017 این خودرو با قیمت توافقی به فروش می‌رسند که باید با مالک آن‌ها تماس گرفت.

 

منبع : ‌ویرلن

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)