خانهاخبار
نگاهی کوتاه به پرطرفدارترین‌ موبایل‌های ایران در سایت دیوار

نگاهی کوتاه به پرطرفدارترین‌ موبایل‌های ایران در سایت دیوار

آمارها می‌گویند ‌تلفن‌های همراه در سال‌های اخیر، در میان لوازم الکترونیکی بیشترین تعداد خرید و فروش را به خود اختصاص داده‌اند. اما در همین بازار رقابتی و رفاقتی گوشی‌های هوشمند، بعضی‌ها بیشتر از بعضی‌های دیگر در چشم می‌آیند. دلیل این موضوع خیلی مشخص نیست اما می‌توان به گستردگی و تنوع مدل‌های مختلف هر برند از یک سو و تبلیغات محدود برخی از آن‌ها از سوی دیگر اشاره کرد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۳

تعداد گوشی‌های موجود در بازار ایران حالا دیگر از عدد هزار هم گذشته و در واقع تبدیل به اقیانوسی گشته که انتها ندارد. در این یادداشت کوتاه سعی کردیم نگاهی بیاندازیم به مدل‌های پرمخاطب چند برند معروف در ایران و البته جهان؛ برندهایی مانند هواوی، سونی، اچ تی سی، سامسونگ و ... در این راه نیز از سایت دیوار، آگهی‌های گوشی موجود در این وبگاه کمک گرفتیم.

image

 

Galaxy S6

در بین آگهی‌های سایت دیوار، خرید و فروش موبایل گلکسی اس 6 در تعداد بسیار زیادی به چشم می‌خورد. مثل اینکه این تلفن همراه، بسیار هوادار داشته و ما از آن خبر نداشتیم. با وجود آنکه اس 6 در سال 2015 به بازار آمد، اما همچنان کاربران زیادی دارد. صفحه نمایش 5.1 اینچی به همراه محافظ گوریلا گلس 4، پردازنده 8 هسته‌ای، رم 3 گیگابایتی و سه نوع حافظه 32، 64 و 128 گیگابایتی از ویژگی‌هایی است که منجر به جذب افراد به این تلفن همراه می‌شود. دوربین 16 مگاپیکسلی اس 6 با قابلیت‌هایی از قبیل فوکوس خودکار، لرزش‌گیر و فلش ال ای دی، این موبایل را انتخاب بسیار اقتصادی برای کسانی که می‌خواهند با اسمارت فون خود عکاسی کنند. قیمت گوشی Galaxy S6 در سایت دیوار در یک آگهی یک میلیون و 660 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

Sony Xperia Z1

این بار هم غافل‌گیر خواهید شد، چون زمان عرضه اکسپریا زد 1 به سال 2013 بازمی‌گردد. با این وجود در سایت دیوار این تلفن همراه آگهی‌های بالایی دارد. چرا؟ به علت ضد آب بودن این تلفن همراه تا عمق یک و نیم متری به مدت 30 ثانیه، ضدغبار بودن آن، سیستم عامل اندروید از نوع v4.2، پردازنده 4 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی حافظه 16 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی و از همه مهم‌تر قیمت مقرون به صرفه Z1. در سایت دیوار گوشی سونی Xperia Z1 با کلیه قطعات جانبی در یک آگهی، به قیمت یک میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته در این سایت زد 1 سونی از 500 هزار تومان هم به حراج گذاشته شده است.

اپل

نوبتی هم که باشد، نوبت آیفون است و مدل 6 آن. در سایت دیوار از میان اپل‌های موجود، خرید و فروش آیفون 6 بیشترین آگهی‌ را به خود اختصاص داده است. سال 2014 از این تلفن همراه رونمایی شد و تا امروز نیز نمونه‌های کارکرده آن دست به دست می‌شود. سیستم عامل ios  8 این گوشی هوشمند قابل ارتقا به 10.3 است. از سوی دیگر پردازنده دو هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز آن به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی مخصوص آیفون، باتری 1810 میلی آمپری، حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج و سنسور مجاورت همه آن چیزهایی است که یک موبایل قدرتمند باید داشته باشد و در آیفون 6 موجود است. در سایت دیوار خرید گوشی آیفون 6 در قیمت‌های مختلفی به چشم می‌خورد. مثلا در یک مورد، مدل در حد نوی آن 2 میلیون و 750 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

منبع :‌ ویرلن

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)