خانهاخبار
تصاویر Zenfone Max Shot و (Zenfone Max Plus (M2 رویت شد

تصاویر Zenfone Max Shot و (Zenfone Max Plus (M2 رویت شد

تصویر دو تلفن هوشمند جدید ایسوس با نام‌های Zenfone Max Shot و (Zenfone Max Plus (M2 در پایگاه داده سازمان رگولاتوری آناتل مشاهده شد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۲

بر اساس اطلاعات ثبت شده در سازمان رگولاتوری برزیلی آناتل، خط تولید پیچیده و عجیب و غریب ایسوس به زودی میزبان دو تلفن هوشمند جدید خواهد بود. نام این دو دستگاه Zenfone Max Shot و (Zenfone Max Plus (M2 است.

مکس شات دوربینی سه‌گانه دارد اما مشخص نیست که این سه لنز از چه نوعی خواهد بود. در عین حال، مکس پلاس (M2) دوربینی دوگانه خواهد داشت. البته در نگاه اول شاید به سختی بتوانید این دو دستگاه را از یکدیگر تشخیص دهید چرا که هر دو در ظاهر دوربینی سه‌گانه دارند، ولی در مکس پلاس (M2) به جای لنز سوم یک فلش LED قرار داده شده، در حالی که فلش مکس شات زیر این سه لنز قرار گرفته است.

تاکنون اطلاعات خاصی از این دو دستگاه منتشر نشده، فقط می‌دانیم که مکس شات ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت ولی مکس پلاس (M2) نصف این عدد حافظه دارد. با این حال با توجه به سابقه ایسوس، می‌توانیم حدس بزنیم که مدل‌های متنوعی با رم و حافظه‌های داخلی گوناگون از این دو دستگاه روانه بازار خواهد شد.

از میان مشخصاتی که در تصاویر زیر دیده می‌شود (و از دفترچه راهنمای این دو گوشی گرفته شده) می‌توانیم بفهمیم که محصولات جدید ایسوس سنسور اثر انگشت عقبی، اسلات دو سیم کارت نانو، و اسلات microSD دارد. نکته قابل توجه بعدی حضور پورت microUSB است که برخلاف ترند USB-C همچنان توسط ایسوس به کار رفته است. علاوه بر این، زنفون‌های جدید همچنان از جک ۳.۵ میلی متری هدفون برخوردارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی‌ها باید صبر کنیم تا ببینیم ایسوس چه برنامه‌ای برای ما دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)