خانهاخبار
وارد کردن اطلاعات به اکسل تنها با عکاسی از جداول

وارد کردن اطلاعات به اکسل تنها با عکاسی از جداول

این ویژگی در نسخه به روز شده اکسل در اندروید گنجانده شده است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۲

شرکت مایکروسافت اخیرا به روز رسانی‌های عمده‌ای را برای محصولاتش انجام داده است. از جمله این به روز رسانی‌های جدید می‌توان به ویژگی منحصر به فرد اکسل اشاره نمود. کاربران اکسل با استفاده از نسخه اندروید این برنامه قادر خواهند بود یک عکس از یک جدول پر از داده گرفته و آن را به یک صفحه گسترده دیجیتال قابل ویرایش اکسل تبدیل کنند. این ویژگی که برای مشترکین مایکروسافت 365 در دسترس است، در iOS هنوز در دسترس نیست، اما مایکروسافت قول داده است که به زودی این به روز رسانی شامل دستگاه‌های اپل نیز باشد.

image

 

ویژگی درون ریز جدید، از تکنولوژی تشخیص تصاویر برای شناسایی تمام اطلاعات در صفحه استفاده می‌کند و آن را به یک صفحه گسترده قابل ویرایش در برنامه اکسل تبدیل می‌کند. این ویژگی می‌بایست بسته به دقت برنامه، نیاز به ورود دستی اطلاعات و یا کپی برداری دستی از آن را از بین ببرد. این ویژگی که در برنامه اصلی با عنوان «Insert Data from Picture» نامگذاری شده است، می‌تواند تبدیل را از طریق آنالوگ به دیجیتال با یک درگاه انجام دهد. مایکروسافت ایده اصلی این ویژگی را سال گذشته قبل از به روز رسانی گسترده در دستگاه‌های اندرویدی ارائه نمود. این تلاش شاید تنها آخرین تلاش شرکت برای وارد کردن مدل‌های یادگیری ماشین در محصولات خود باشد.

image

 

مایکروسافت علاوه بر ویژگی درون ریزی جدید اکسل، ابزار امنیتی جدیدی را برای محصولات مایکروسافت 365 معرفی کرد. این شرکت شروع به ارسال هشدارهای مهمی از طریق برنامه احراز هویت خود می‌نماید که کاربران برای رسیدگی به نگرانی‌های امنیتی بالقوه مانند نقض‌ها و نشتی‌ها تشویق می‌شوند. برنامه احراز هویت مایکروسافت را می‌توان برای تأیید هویت دو مرحله‌ای استفاده کرد. این عمل باعث می‌شود تا مشاهده فعالیت حساب کاربری با اطمینان مضاعف و سرعت بالاتری صورت پذیرد. به روز رسانی جدیدترین نسخه برنامه احراز هویت مایکروسافت هم اکنون برای iOS و اندروید در دسترس است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱۲/۱۴
واقعا زحمت کشیده خوب معلومه اطلاعاتش رو به صفر و یک تبدیل میکنه بعد اکسترکت میکنه به اکسل ????

علی

۱۳۹۷/۱۲/۱۲
کاش ما هم مساط بودیم میتونستیم اطلاعات صفر و یک رو ازش بخونیم و تبدیل به فایل اکسل کنیم ولی ای کاش رو کاشتن سبز نشد