خانهاخبار
پیش فروش پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ بیش از نسل قبلی است

پیش فروش پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ بیش از نسل قبلی است

روند پیش فروش پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ آغاز شده است و گزارش‌ها نشان می‌دهند که فروش این گوشی‌های تازه از نسل قبلی بیشتر بوده است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۲

کمپانی سامسونگ چندی پیش پرچمداران Galaxy S10 خود را رسما معرفی کرد. امکان پیش خرید این گوشی‌های سطح بالا برای علاقه مندان مهیا شده اما سازنده هنوز درباره آمار آن به طور رسمی اظهار نظر نکرده است. از طرف دیگر گزارش تازه‌ای در این باره منتشر شده است که نشان می‌دهد پیش فروش خانواده Galaxy S10 بسیار خوب پیش می‌رود.

تنها چند روز از آغاز فرصت پیش خرید این گوشی‌ها می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه نهایی آن‌ها به تاخیر بیفتد. این موضوع در اغلب موارد نشانه فروش بالا در مرحله پیش خرید است. علاوه بر این سامسونگ مجبور شده 130 دلار اعتبار به خریداران جایزه دهد زیرا ظاهرا موجودی گلکسی بادهای آن به پایان رسیده است. در کنار این موارد باید اشاره کنیم تعداد گوشی‌های Galaxy S10 که برخی اپراتورها به طور انحصاری ارائه کرده‌اند، به پایان رسیده است. تازه‌ترین گزارش درباره پیش فروش پرچمداران Galaxy S10 نشان می‌دهد که اقبال سامسونگ در فروش این گوشی‌های گران قیمت در بازار مهم چین هم خوب بوده است.

براساس ادعای یکی از افشاگران  دنیای مجازی با نام کاربری Ice Universe که در اغلب موارد اخبار معتبری منتشر می‌کند، روند پیش فروش Galaxy S10 و S10 Plus در کشور چین بسیار خوب پیش می‌رود. درواقع اینگونه گفته می‌شود که تعداد پیش فروش دستگا‌های Galaxy S10 و S10 Plus در دو ساعت ابتدایی تقریبا معادل تعداد کل فروش دستگاه‌های Galaxy S9 و S9 Plus در اولین روز پیش فروش آن‌ها در سال گذشته بوده است.

image

سامسونگ اخیرا برای فروش در بازار چین به واسطه وجود رقیبان محلی قدرتمند با مشکل مواجه شده است. از طرفی این غول تکنولوژی در خلال ماه‌های اخیر برخی گوشی‌های هوشمند را که منحصرا با توجه به مصرف کنندگان بازار چین طراحی شده بودند روانه بازار کرد. اینگونه شایعه شده است که سری تازه Galaxy A کمپانی سامسونگ منحصرا برای بازار چین طراحی شده‌اند.

از طرفی تنها زمان می‌تواند قضاوت کند که سامسونگ دوباره قادر خواهد بود سهم چشمگیری را از بازار موبایل چین به دست آورد یا خیر. اگر این ارقام درباره پیش فروش پرچمداران Galaxy S10 و S10 Plus صحت داشته باشند، سامسونگ شانس خوبی در این بازار مهم خواهد داشت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵
تو با چه رویی هنوز نظر میدی رضا خالی بند اصلا هنگ جی در حد سامسونگ ه که حرف مفت میزنی هنگ جی از جی ال ایکس هم ضعیفتره سامسونگ هنگ جی فروشش یک هزارم سامسونگ هم نیست سامسونگ بهترین گوشی سال رو معرفی کرده و امثال تو دارن از حسادت آتیش میگیرن خخخخخخخخخخخخ

رضا

۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اولا این خبر اشتباه هستش سامهنک پیش فروشش از اس 9 و اس 8 هم کمتر شده بعدشم سامهنگ تو چین زیر1 درصد سهام داره کدوم ابلهی باور می کنه که تو چین گوشی هاش فروش بره!
اینم لینک پیش فروش کمترش از سال های قبلتر در کشور کره جنوبی
https://m.gsmarena.com/newscomm-35835.php

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۲/۱۲
مردم دارن رسماً فلج‌ِ اقتصادی میشن،
و اینجاست که s10E توجیه اقتصادی پیدا می‌کند.
پیش بسوی S10e?