خانهاخبار
گزارشی جدید از عرضه ایرپاد 2 در ابتدای فروردین خبر می‌دهد

گزارشی جدید از عرضه ایرپاد 2 در ابتدای فروردین خبر می‌دهد

در میان همه خبرهای ضد و نقیضی که از برنامه‌های پیش روی اپل به گوش می‌رسد، اخیرا گزارشی منتشر شده که می‌گوید ایرپاد 2 در تاریخ 9 فروردین عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۱۱

به تازگی شایعه جدیدی توسط وبسایت Applesfera منتشر شده که مدعی است ایرپاد ۲ در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) عرضه می‌شود. این خبرگزاری می‌گوید اطلاعات خود را از منبعی نزدیک به برنامه‌های اپل دریافت کرده و معتقد است که حدود یک ماه دیگر، نسل اول ایرپاد با نسل دوم آن جایگزین می‌شود.

این گزارش از روی تصویری متعلق به «نرم‌افزار مدیریت محصولات و لجستیک» اپل به دست آمده که نشان می‌دهد نسخه اول ایرپاد در تاریخ ۲۸ مارس به کار خود پایان می‌دهد. طبق اعلام این وبسایت، اطلاعات مذکور از زنجیره تامین اپل دریافت شده است.

این اولین باری نیست که تاریخ ۲۹ مارس در شایعات به چشم می‌خورد. پیش از این، شایعه‌ای درباره عرضه ایرپاور، ایرپاد ۲ و آیپدهای جدید اپل در همین تاریخ اعلام شده بود.

گفته می‌شود اپل در روز ۲۵ مارس (۵ فروردین) مراسمی با تمرکز بر سرویس استریم ویدیو و اخبار خود در سالن استیو جابز برگزار خواهد کرد. گزارشات حاکی از آن است که در این مراسم روی سخت‌افزارهای جدید این شرکت مانور داده نخواهد شد. با این حساب اعلام تاریخ ۲۹ مارس برای عرضه ایرپاد ۲ کمی عجیب به نظر می‌رسد.

یکی از احتمالات ممکن این است که این گزارش ایرپاد ۲ را با نسخه ارتقایافته ایرپاد اول که به قابلیت شارژ بیسیم مجهز شده اشتباه گرفته باشد. این فرض منطقی‌تر به نظر می‌رسد، چرا که اپل به لحاظ تئوری می‌تواند در تاریخ ۲۹ مارس رویدادی برای عرضه ایرپاور و ایرپاد مجهز به شارژ بیسیم برگزار کند.

با این همه، اکانت Onleaks مدتی قبل اعلام کرده بود که تا پاییز سال بعد خبری از ایرپاد ۲ نخواهد بود، اما کیس مجهز به شارژ بیسیم این هدست ممکن است در تاریخی نزدیک‌تر معرفی شود.

با این حساب بهتر است با کمی تردید به این گزارش نگاه کنیم. تاکنون خبرهای ضد و نقیضی درباره ایرپاد ۲ منتشر شده، بنابراین تا زمانی که این دستگاه به طور رسمی توسط اپل منتشر نشود، نمی‌توانیم از صحت این اطلاعات اطمینان داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ایرپاد به زودی معرفی می‌شود یا معرفی آن به پاییز سال بعد موکول خواهد شد؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)