خانهاخبار
امکان برقراری تماس از طریق نسخه وب Google Duo امکان پذیر شد

امکان برقراری تماس از طریق نسخه وب Google Duo امکان پذیر شد

اپلیکیشن Google Duo تا به حال در حد یک نرم افزار موبایل به حساب می‌آمد، اما به تازگی امکان بهره گیری از خدمات تحت نسخه وب نیز امکان پذیر شده است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۱

همان طور که می‌دانید، اپلیکیشن Google Duo به منظور برقراری تماس صوتی یا تصویری طراحی شده است و کاربران زیادی را نیز به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن تا به حال تنها روی گوشی‌های هوشمند خودنمایی می‌کرد، اما به تازگی پا را فراتر گذاشته و امکان دریافت یا برقراری تماس از طریق نسخه وب نیز امکان پذیر شده است.

به معنای دیگر، حالا شما می‌توانید از طریق کامپیوتر خود، اقدام به برقراری تماس تصویری با دوستان خود کرده یا تماس‌های دریافتی خود را به راحتی پاسخ دهید. امکان استفاده از این سرویس به واسطه وب سایت Duo فراهم شده، اما به یاد داشته باشید که مرورگر Opera قادر به برقرای این ارتباط نیست.

در کنار محصولات آی او اس و اندرویدی، می‌توانید از Google Duo روی گوگل کروم، فایرفاکس و سافاری استفاده کنید. به یاد داشته باشید که به منظور بهره‌گیری از این سرویس، باید توسط اکانت گوگل خود لاگین کرده باشید. همچنین شایان ذکر است که به تأیید هویت از طریق شماره تلفن یا اسکن کد QR نیازی نیست.

به محض لاگین از طریق اکانت گوگل، متوجه می‌شوید که تمامی مخاطبین Google Duo ظاهر شده و می‌توانید به راحتی با هر یک از آنها ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری به آسان ترین شکل ممکن فراهم می‌شود.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)