خانهاخبار
خرید لوازم یدکی خودرو در ایمالز

خرید لوازم یدکی خودرو در ایمالز

حتما شنیده اید که جهان امروز، هر روز بیشتر به سوی ماشینی شدن می رود. از زمان ساخت اولین اتومبیل تا کنون، صنعت تولید این وسایل انواع گوناگونی از این وسایل را به خود دیده است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۱

حتما شنیده اید که جهان امروز، هر روز بیشتر به سوی ماشینی شدن می رود. از زمان ساخت اولین اتومبیل تا کنون، صنعت تولید این وسایل انواع گوناگونی از این وسایل را به خود دیده است. خودروها از جمله وسایلی هستند که نقش بسزایی در زندگی ما ایفا می کنند. این وسایل حمل و نقل برای مصارف گوناگونی از جمله انتقال افراد، حمل و نقل وسایل، کمک های امدادی، امور نظامی و... مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده مداوم از خودروها استفاده صحیح از آنها را می طلبد. اما این وسایل همواره در معرض آسیب های گوناگون هستند و همیشه خرابی هایی در بخش های مختلف آن ها  مشاهده می شود. به همین سبب، شرکت های تولیدکننده همیشه وسایل جانبی این وسایل را نیز به بازار عرضه می‌کنند. لوازم یدکی خودروهای مختلف امروزه در بازار وجود دارد و شما می توانید در صورت خرابی یکی از این قطعات، اقدام به خرید قطعه جدید برای خودروی خود نمایید.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که از کجا می توانید لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود را تهیه کنید؟

در پاسخ باید گفت که راه های گوناگونی برای تهیه خودروها وجود دارد. یکی از راه های رایج خرید محصولات لوازم یدکی خودرو خرید به صورت سنتی، یعنی خرید از بازار است. این راه معایب زیادی دارد که از میان آنها می توان به صرف وقت زیاد برای تهیه قطعه مورد نظر اشاره کرد. از دیگر معایب خرید سنتی، امکان دریافت قطعه دست دوم و غیر استاندارد به جای قطعه نو و اصلی است. امروزه بسیار مشاهده می شود که سارقان لوازم یدکی خودروها، با سرقت لوازم خودروهای مختلف، آنها را به شرکت های تولید قطعات قلابی می سپارند و این شرکت ها نیز با بسته بندی این وسایل در جعبه های برند های اصلی، آنها را به عنوان اجناس اصلی راهی بازار می کنند. بدیهی است که خرید این وسایل می تواند سلامت وسیله نقلیه شما و در پی آن سلامت سرنشینان خودرو را به خطر بیاندازد.

image

اما راهی که به جای راه سنتی پیشنهاد می شود، خرید از فروشگاه های اینترنتی است. مزیت این روش نسبت به راه سنتی، صرفه جویی در زمان است. به این صورت که شما تنها وسیله مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش می دهید و سپس آن را درب منزل تحویل می گیرید.

البته مشکل دیگری نیز درباره فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. آن هم این که ممکن است فروشگاه اینترنتی، پس از ثبت سفارش، به جای ارسال محصول اصلی، برای شما محصول تقلبی و غیراصلی ارسال نماید. اما چگونه می توان از ایجاد این مشکل جلوگیری کرد؟ چطور می توان فروشگاه های معتبر را شناسایی کرد؟

اینجاست که باید سایت ایمالز را به شما معرفی کنیم. این سایت در حقیقت، یک سایت جمع آورند قیمت‌های کالاهای مختلف است که با جستجو در سراسر اینترنت، قیمت و مشخصات محصولات مختلف را برای شما جمع آوری می سازد. فروشگاه هایی که قیمت محصولاتشان در ایمالز نمایش داده می شوند، از قبل توسط کارشناسان ایمالز مورد بررسی قرار گرفته اند و اصالت کالاهای آنان تضمین شده است.

از دیگر مزایایی که سایت ایمالز در اختیار شما قرار می دهد، ایجاد فضای رقابتی بین فروشندگان است، که به همین سبب، قیمت محصولات مختلف بازار را تا حد زیادی تعدیل می سازد و به شما بهترین انتخاب را پیشنهاد می کند.

ست کاور بدنه خودرو، ساید بورد، فلاپ، گارد، کانتینر عقب، قاب آینه، کاتالیزور، سینی خودرو، جلو پنجره و قاب پلاک، چراغ خودرو، باربند خودرو، آینه بغل، باربند دوچرخه، محافظ میل گاردن از جمله وسایل مرتبط با بدنه خودرو هستند که در سایت ایمالز می توانید قیمت آن ها را مشاهده کنید.

درباره محصولات داخل خودرو، این سایت قیمت کفپوش خودرو، روکش فرمان خودرو، روکش صندلی خودرو، گرمکن صندلی خودرو، زیر دستی راننده، روکش سپر، روکش سالن، روکش داشبورد خودرو و ... را به شما ارائه می کند.

محصولات الکترونیک خودرو که در سایت ایمالز معرفی می شوند، مانیتور ماشین، دزدگیر خودرو، پنل کامپیوتر خودرو، باتری خودرو، آنتن اتومبیل، ست کیتهای لامپ زنون، استارت خودرو، اسپیکر تلفن خودرو، برقی خودرو، گرمکن شیشه و آینه، سیستم پارک خودرو، تستر الکل، مبدل ولتاژ، ردیاب خودرو، آژیر و بلندگو، شمع خودرو، دوربین دید عقب خودرو، دوربین ضبط حرکت خودرو، دینام و ... هستند.

لوازم صوتی خودرو، شامل اسپیکر خودرو، آمپلی فایر خودرو، بلندگوی خودرو، ضبط خودرو، چنجر خودرو و ... را نیز می توانید در سایت ایمالز مشاهده کنید.

image

از دیگر موارد مرتبط با قطعات خودرو که سایت ایمالز به شما ارائه می کند می توان به روغن گیربکس روغن ترمز، دیسک ترمز، سیستم ترمز، وایر شمع، تسمه تایم، تسمه دینام، فیلتر سوخت، کمک فنر، رادیاتور ماشین، تسمه کولر ماشین، ترموستات، مکمل سوخت، ECU، سپر، روغن موتور، فیلتر روغن ماشین، لنت ترمز، فیلتر بنزین، کیت کلاچ، فیلتر هوای ماشین، فیلتر کابین ماشین، حسگر خودرو، لاستیک ماشین، ضدیخ، شلنگ خودرو، لامپ ماشین، واشر سر سیلندر، جلوبندی و تعلیق، پولی سر میل لنگ اشاره کرد.

همچنین در این سایت می توانید قیمت موتورسیکلت، لوازم یدکی کامیون و ... را نیز مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)