خانهاخبار
قابلیت برنامه‌ریزی بیکسبی به پرچمداران قدیمی سامسونگ اضافه شد

قابلیت برنامه‌ریزی بیکسبی به پرچمداران قدیمی سامسونگ اضافه شد

سامسونگ با انتشار آپدیتی قابلیت برنامه‌ریزی مجدد دکمه بیکسبی را به پرچمداران قدیمی خود اضافه کرد تا کاربران بتوانند با کمک این دکمه سایر اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را باز کنند.
۱۳۹۷/۱۲/۱۱

هفته پیش به شما گفتیم که سامسونگ با معرفی گلکسی اس ۱۰ امکان برنامه‌ریزی مجدد دکمه بیکسبی را به این دستگاه اضافه کرده است. در آن زمان گفته می‌شد که این امکان در قالب یک آپدیت نرم‌افزاری برای نسخه‌های قبلی این پرچمدار نیز عرضه می‌شود.

حالا خبرها حاکی از آن است که این قابلیت حتی پیش از ورود گلکسی اس ۱۰ به بازار برای نسخه‌های قبلی منتشر شده است. سامسونگ به تازگی آپدیتی برای اپلیکیشن بیکسبی منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد این دکمه را در گلکسی نوت ۹، گلکسی نوت ۸، گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، و گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس مجددا برنامه‌ریزی کنند.

پس از نصب این آپدیت از گلکسی استور، کافی است از اپلیکیشن Settings به بخش Advanced features رفته و وارد قسمت تنظیمات Bixby key شوید. در این صفحه می‌توانید تنظیم کنید که اپلیکیشن شخص ثالث شما با یک بار فشار دادن این دکمه اجرا شود یا با دو بار فشار دادن آن.

تنها نقطه ضعف موجود این است که به صورت همزمان نمی‌توانید برای هر دو حالت برنامه‌ریزی داشته باشید. چون حالتی که برای آن برنامه‌ریزی نمی‌کنید همچنان برای باز کردن Bixby Home استفاده می‌شود، و در صورت نگه داشتن این دکمه نیز می‌توانید به دستیار صوتی بیکسبی دسترسی داشته باشید.

سامسونگ با این کار می‌خواهد مطمئن شود که کاربر به طور کامل بیکسبی را کنار نمی‌گذارد و آن را از دسترس خود خارج نمی‌کند.

برای آزمایش این قابلیت همین حالا دستگاه خود را آپدیت کرده و تنظیمات مربوطه را اعمال کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)