خانهاخبار
ردمی نوت 7 پرو با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

ردمی نوت 7 پرو با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی حدود دو ماه پس از معرفی ردمی نوت 7 حالا از نسخه پرو این دستگاه رونمایی کرد. ردمی نوت 7 پرو با قیمتی در حدود 200 تا 250 دلار از 22 اسفند به بازار می‌آید.
۱۳۹۷/۱۲/۱۰

امروز روز خوبی برای طرفداران تلفن‌های هوشمند میان‌رده و اقتصادی بود، ابتدا گلکسی A10 سامسونگ معرفی شد و حالا نوبت به ردمی نوت ۷ پرو رسیده است. مدل پرو ردمی نوت ۷ مطابق انتظارات از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. البته مدل وانیلی این دستگاه کمی ضعیف‌تر است و دوربین آن سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی دارد.

image

چیپست ردمی نوت ۷ پرو در کنار یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ساعت حداکثر ۲ گیگاهرتزی قرار گرفته و پردازنده گرافیکی آن Adreno 612 است. سنسور ۴۸ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند IMX586 سونی است که نسبت به سنسور GM1 سامسونگ، یعنی همان سنسوری که در ردمی نوت ۷ و اکثر میان‌رده‌های بازار قرار گرفته، برتری دارد. این دستگاه در دو مدل با ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید.

image

ردمی نوت ۷ پرو از نظر طراحی بدنه دقیقا مشابه مدل استاندارد ردمی نوت ۷ است. این دستگاه نمایشگری ۶.۳ اینچی به همراه یک باتری ۴ هزار میلی آمپری دارد که از قابلیت شارژ سریع ۴ پشتیبانی می‌کند. محصول جدید ردمی از گوریلا گلس ۵ برخوردار است.

image

نسخه هندی ردمی نوت ۷ همچنان از چیپست اسنپدراگون ۶۶۰، نمایشگر ۶.۳ اینچی و باتری ۴ هزار میلی آمپری استفاده می‌کند، اما پیکربندی دوربین آن از سنسورهای ۱۲ + ۲ مگایپکسلی تشکیل شده است. علاوه بر این، دستگاه مذکور دیگر طراحی گرادیان ندارد و صرفا می‌توانید آن را در رنگ‌های سیاه عقیقی، آبی یاقوتی و قرمز یاقوتی خریداری کنید. این محصول از تاریخ ۶ مارس (۱۵ اسفند) به قیمت ۱۴۰ دلار (برای مدل ۳+۳۲ گیگ) و ۱۷۰ دلار (برای مدل ۴+۶۴ گیگ) به فروش می‌رسد.

ردمی نوت ۷ پرو نیز یک هفته پس از این تاریخ، یعنی در ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) با سه رنگ قرمز سحابی، آبی نپتونی و سیاه فضایی به قیمت ۲۰۰ دلار و ۲۴۰ دلار به ترتیب برای مدل‌های ۴+۶۴ یا ۶+۱۲۸ به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)