خانهاخبار
رندرهای جدید هوآوی P30 Pro از زوم 10 برابری دوربین این دستگاه خبر می‌دهد

رندرهای جدید هوآوی P30 Pro از زوم 10 برابری دوربین این دستگاه خبر می‌دهد

در رندرهایی که جدیدا از هوآوی P30 و P30 Pro منتشر شده علاوه بر رنگ‌های مختلف این پرچمدار می‌توانیم ببینیم که مدل پرو احتمالا از قابلیت زوم اپتیکال 10 برابری برخوردار است.
۱۳۹۷/۱۲/۸

اگرچه هوآوی در بازار آمریکا با مشکلات متعددی روبرو شده، ولی به نظر نمی‌رسد که این شرکت در زمینه تولید و معرفی محصولات جدید قصد عقب‌نشینی داشته باشد. اکنون مجموعه جدیدی از رندرهای مربوط به پرچمداران بعدی این شرکت یعنی P30 و P30 Pro منتشر شده که اطلاعات خوبی درباره ویژگی‌های دوربین، مثل زوم اپتیکال ۱۰ برابری و دیافراگم متغیر آن، به ما ارائه می‌دهد.

این رندرها در سه رنگ آبی طاووسی، فیروزه‌ای تیره و سیاه-خاکستری منتشر شده است. ناچ قطره‌ای و دوربین سه‌گانه این دستگاه با رندرهایی که قبلا در اواسط دی ماه منتشر شده بود مطابقت دارد، هرچند در این رندرها کناره‌ها یا پایین دستگاه مشخص نیست.

همان طور که در تصاویر زیر می‌بینید، روی پشت P30 نوشته VARIO-SUMMILUX-H1:1.8-2.4/17-80 ASPH دیده می‌شود که به معنای برخورداری از دیافراگم متغیر f/1.8 تا f/2.4 است (تا دستگاه بتواند در شرایط نوری مختلف عملکرد خوبی داشته باشد) و فاصله کانونی آن نیز ۱۷ تا ۸۰ میلی متر (معادل ۳۵ میلی متر) است.

حالا اگر به تصاویر زیر دقت کنید در پشت P30 Pro متوجه دوربین سومی به شکل مربع می‌شوید که شبیه لنز زوم اپتیکال ۱۰ برابری اوپو است که چند روز پیش در MWC 2019 معرفی شد. فناوری این دوربین متعلق به شرکت Corephotonics است که اخیرا توسط سامسونگ خریداری شده است. برخورداری از زوم ۱۰ برابری پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به زوم اپتیکال ۳ برابری میت ۲۰ پرو به حساب می‌آید.

علاوه بر این در قسمت پشتی P30 Pro، کنار فلش LED، سنسور چهارمی دیده می‌شود که احتمالا از نوع ToF است و برای اندازه‌گیری عمق به کار می‌رود. این سنسور می‌تواند به بهبود فوکوس خودکار کمک و مُدهای هوش مصنوعی اپلیکیشن دوربین این دستگاه را تقویت کند. بر روی بدنه این دستگاه شاهد عبارت VARIO-SUMMILUX-H1:1.6-3.4/16-125 ASPH هستیم که به معنای دیافراگم متغیر بین f/1.6 تا f/3.4 و فاصله کانونی ۱۶ تا ۱۲۵ میلی متر است.

این دو موبایل برخلاف انتظارات در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی نشدند، اما هوآوی اعلام کرده آن‌ها را در تاریخ ۶ فروردین در شهر پاریس معرفی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)