خانهاخبار
شاید گلکسی نوت 10 دوربین چهارگانه داشته باشد

شاید گلکسی نوت 10 دوربین چهارگانه داشته باشد

بر اساس شایعاتی که به گوش می‌رسد این احتمال وجود دارد که دوربین گلکسی نوت 10 مثل گلکسی اس 10 5G از نوع چهارگانه باشد. هرچند قیمت آن کمتر از مدل 5G کمتر خواهد بود.
۱۳۹۷/۱۲/۸

سری گلکسی اس ۱۰ دوربین‌های متفاوتی از دوربین دوگانه گلکسی اس ۱۰ ای گرفته تا دوربین چهارگانه گلکسی اس ۱۰ فایو جی را به کاربران ارائه می‌کند، هرچند موبایل دوم قیمت بسیار بالایی دارد. با این حال اگر می‌خواهید با قیمتی کمتر به این پیکربندی چهارگانه دست پیدا کنید، می‌توانید منتظر گلکسی نوت ۱۰ باشید، چرا که شایعات جدید از دوربین چهارگانه این دستگاه حاکی است.

این خبر توسط وبسایت SamMobile منتشر شده است، هرچند منبع آن به درستی مشخص نیست، بنابراین باید با احتیاط با این شایعه برخورد کنیم.

البته باورپذیر است که این تلفن دوربین چهارگانه داشته باشد زیرا یک لنز اضافه به این دستگاه کمک می‌کند تا نقطه تمایزی نسبت به گلکسی اس ۱۰ پلاس داشته باشد، خصوصا با توجه به این که اس ۱۰ پلاس به خودی خود موبایلی نسبتا بزرگ با نمایشگر ۶.۴ اینچی، یعنی هم‌اندازه گلکسی نوت ۹، است.

آن‌چه هنوز معلوم نشده مشخصات این لنزهاست. شاید نوت ۱۰ نیز مثل اس ۱۰ فایو جی دوربینی متشکل از یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز با دیافراگم متغیر ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور سه بعدی باشد. اما در حال حاضر اطلاعات موثقی در این زمینه نداریم.

علاوه بر این، اگرچه قیمت این دستگاه پایین‌تر از اس ۱۰ فایو جی خواهد بود، ولی نباید انتظار داشته باشیم که نوت ۱۰ آن قدرها ارزان باشد. قیمت محصولات سری نوت معمولا کمی گران‌تر از مدل استاندارد سری اس است، بنابراین احتمالا با موبایلی ۹۹۹ دلاری طرف خواهیم بود.

image

 

شماره مدل جدید

منبع این اطلاعات مدعی است فبلت بعدی سامسونگ با شماره مدل SM-N975F به بازار می‌آید. این اتفاق عجیب به نظر می‌رسد، چون آخرین عدد محصولات سری گلکسی نوت معمولا صفر بود ولی در این جا عدد ۵ را مشاهده می‌کنیم. SamMobile مدعی است که این عدد به مدل 5G گلکسی نوت اشاره دارد، ولی احتمالا یک مدل 4G نیز در کنار این دستگاه در دست ساخت قرار دارد.

در حال حاضر هیچ چیزی مشخص نیست و برای ارزیابی صحت و سقم اخبار و شایعات موجود باید تا ماه اوت سال جاری صبر کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۹
بهترین فبلت دنیا میشه