خانهاخبار
3 نفر از هر 4 کاربر اپل از iOS 12 استفاده می‌کند

3 نفر از هر 4 کاربر اپل از iOS 12 استفاده می‌کند

در جدیدترین آمار مربوط به آمار سهم نسخه‌های مختلف iOS مشخص شد که از هر 4 نفری که کاربر محصولات اپل (به جز مک) هستند، 3 نفر از iOS 12 استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۱۲/۷

اپل طبق عادت همیشگی خود، که هر چند ماه یک بار آمار مربوط به میزان استفاده از iOS را به‌روز می‌کند، این بار نیز آمار این سیستم عامل را آپدیت کرده است. بر این اساس، تا تاریخ ۲۴ فوریه، ۸۳ درصد از همه دستگاه‌های مجهز به iOS که در چهار سال گذشته معرفی شده‌اند از iOS 12 یا نسخه‌های جدیدتر این سیستم عامل استفاده می‌کنند.

در عین حال، ۸۰ درصد از همه دستگاه‌های فعال مجهز به iOS مشغول استفاده از iOS 12 یا نسخه‌ای بالاتر هستند. در هر دوی این نمودارها، ۱۲ درصد از کاربران از iOS 11 و بقیه از iOS 10 یا نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند.

آخرین باری که اپل این آمار را به‌روز کرده بود به روز اول ژانویه برمی‌گردد. در آن تاریخ ۷۵ درصد از کاربران از iOS 12 استفاده می‌کردند و ۷۸ درصد از دستگاه‌های متعلق به چهار سال گذشته مجهز به نسخه دوازدهم این سیستم عامل بودند.

این تفاوت جزئی در آمار حاکی از کاربرانی است که از دستگاه‌های قدیمی استفاده می‌کردند و به آخرین نسخه از سیستم عامل موجود برای دستگاه خود رسیده‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)