خانهاخبار
پشتیبانی از اپل موزیک به گوگل هوم و نمایشگرهای هوشمند گوگل اضافه شد

پشتیبانی از اپل موزیک به گوگل هوم و نمایشگرهای هوشمند گوگل اضافه شد

کاربران به زودی می‌توانند در گوگل هوم و سایر نمایشگرهای هوشمند این شرکت از فرمان‌های صوتی گوگل اسیستنت برای ارتباط با سرویس اپل موزیک استفاده کنند.
۱۳۹۷/۱۲/۷

گوگل در MWC 2019 از معرفی سرویس اسیستنت برای اپلیکیشن Messages اندروید، امکانات بیشتر در گوگل مپس و پشتیبانی زبان‌های جدید از حالت چندزبانی خبر داد. این شرکت همچنین گفت که قرار است اپل موزیک به بلندگوهای گوگل هوم و نمایشگرهای هوشمند آن‌ها اضافه شود.

حالا ظاهرا به نظر می‌رسد که اپل موزیک به عنوان یک سرویس پشتیبانی‌شده در گوگل اسیستنت در دسترس کاربران قرار گرفته است. این سرویس می‌تواند به عنوان سرویس پیش‌فرض پخش موسیقی در دستگاه‌های گوگل به کار گرفته شود.

البته این سرویس هنوز فعال نشده و کاربران نمی‌توانند وارد اکانت‌های خود شوند اما این اتفاق احتمالا به زودی رخ خواهد داد. در حال حاضر اگر بخواهید با فرمان‌های صوتی از اپل موزیک در اسیستنت استفاده کنید به شما اعلام می‌شود که «عملیات‌های صوتی هنوز برای این اپلیکیشن در دسترس قرار نگرفته است».

با این حال، به محض این که سرویس مذکور فعال شود، می‌توانید با فرمان‌های رایج دستیار صوتی گوگل آهنگ‌های مورد نظر خود را از طریق اپل موزیک پخش کنید. این فرمان‌ها به واسطه گوگل هوم و سایر بلندگوهای شخص ثالثی که مجهز به گوگل اسیستنت هستند در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید در نمایشگرهای هوشمند نیز از این امکان استفاده کنید.

image

در حال حاضر نسخه iOS گوگل اسیستنت می‌تواند فرمان‌های مربوط به پخش موسیقی‌های اپل موزیک را روی آیفون و آیپد اجرا کند. اما با فعال شدن این قابلیت در اندروید، کاربران می‌توانند تنظیمات مربوطه را در بخش Assistant settings > Services tab > Music راه‌اندازی کنند. کاربران iOS نیز با استفاده از اپلیکیشن گوگل هوم می‌توانند به قسمت Settings > Music رفته اطلاعات حساب خود را وارد کنند.

پشتیبانی از اپل موزیک در گوگل هوم در حالی اتفاق می‌افتد که این سرویس سال گذشته نیز وارد سرویس‌های تحت پشتیبانی الکسای آمازون قرار گرفته بود. در گذشته برای استفاده از آهنگ‌های این سرویس باید به بلوتوث متوسل می‌شدیم، اما حالا طبیعتا استفاده از فرمان‌های صوتی کار ما را خیلی راحت‌تر می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)