خانهاخبار
MWC 2019: گلکسی A50 و گلکسی A30 معرفی شدند

MWC 2019: گلکسی A50 و گلکسی A30 معرفی شدند

سامسونگ امروز در رویداد کنگره جهانی موبایل از دو میان‌رده جدید با نام‌های گلکسی A50 و گلکسی A30 رونمایی کرد؛ دو دستگاه که شباهت‌های بسیار و تفاوت‌های اندکی دارند.
۱۳۹۷/۱۲/۶

سامسونگ امروز دو تلفن هوشمند میان‌رده از سری گلکسی A معرفی کرد. این دو دستگاه گلکسی A50 و A30 هستند که هر دو نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد Infinity-U با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ دارند. ابعاد این دو محصول جدید ۱۵۸.۵ در ۴۷.۷ در ۷.۷ میلی متر است و هر دو ۴ هزار میلی آمپر باتری دارند.

تفاوت این دو موبایل در دوربین آن‌هاست؛ جایی که A50 به عنوان دوربین سلفی از سنسور ۲۵ مگاپیکسلی و به عنوان دوربین پشتی از سه سنسور ۲۵، ۵ و ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در حالی که A30 به عنوان دوربین سلفی سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی و به عنوان دوربین عقب دو سنسور ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی دارد.

علاوه بر این، در بخش حافظه نیز A50 با ۴ و ۶ گیگ رم به همراه ۶۴ و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید. در حالی که A30 با ۳ و ۴ گیگ رم به همراه ۳۲ و ۶۴ گیگ حافظه داخلی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

image

گلکسی A50 در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و مرجانی عرضه می‌شود و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد. در حالی که مدل A30 به رنگ‌های مشکی، سفید و آبی تولید شده و حسگر اثر انگشت آن به صورت فیزیکی روی پشت بدنه قرار گرفته است.

سری A گلکسی در رده پرچمداران سامسونگ به حساب نمی‌آید، اما ویژگی‌ها و دسترسی‌های مشابه‌ای نسبت به اکوسیستم این شرکت دارد. بنابراین در این دستگاه‌ها هم می‌توانید از سرویس Health و Pay به همراه بیکسبی و سایر قابلیت‌های سامسونگ استفاده کنید.

دی‌جی کو، مدیر بخش کسب و کار موبایل سامسونگ، در سخنانی گفت:

مردم دارند شکل ارتباطی خود را تغییر می‌دهند، و تلفن‌های هوشمند باید با این جریان همراه شوند. محصولات جدید سری گلکسی A بهینه‌سازی‌هایی در این قابلیت‌های اساسی اعمال کرده تا با امکانات متنوعی از این تعاملات زنده پشتیبانی کند و به نیازهای دائما در حال تغییر کاربران پاسخ دهد.

هنوز اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه یا قیمت این محصولات اعلام نشده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۳/۳
لطفا بررسی تخصصی گوشی های جدید سامسونگ سری A رو بذارید حتما

علی

۱۳۹۸/۲/۴
قیمت ۴۲۰۰a50

Morteza

۱۳۹۷/۱۲/۲۴
کی تو ایران میاد؟ میاد اصن؟

saeed

۱۳۹۷/۱۲/۶
تفاوت هاشون رو گفتین غیر حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر که در a50 هست همچنین چیپست اگزینوس 9610 در مقابل 7885

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۶
a50 چیزی از پرچمدار ها کم نداره فیلمبرداری 4k صفحه نمایش عالی فست شارژ تایپ سی دوربین 3 گانه و دوربین سلفی قدرتمند چیپست جدید و قوی ضد آب و گواهینامه ip68
و صد البته اثر انگشت زیر صفحه فوق العاده است سامسونگ کولاک کرد