خانهاخبار
MWC 2019: تلفن هوشمند پوشیدنی Nubia گامی جدید در عرصه موبایل‌های منعطف است

MWC 2019: تلفن هوشمند پوشیدنی Nubia گامی جدید در عرصه موبایل‌های منعطف است

شرکت چینی Nubia قصد دارد امشب از تلفن هوشمند جدیدی رونمایی کند که دور مچ دست بسته می‌شود و نسبت به موبایل‌های منعطف کنونی تفاوت‌های چشمگیری دارد.
۱۳۹۷/۱۲/۶

سال گذشته که نسخه‌ای از تلفن هوشمند پوشیدنی شرکت Nubia در نمایشگاه IFA به نمایش گذشته شد، آن دستگاه محصول عجیبی به نظر می‌رسید، اما حالا نسخه تکامل‌یافته این دستگاه ظاهرا وارد مسیر درستی شده است.

این دستگاه به عنوان یک ساعت هوشمند نسبتا ضخیم و بزرگ است، اما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. هنوز اطلاعات خاصی درباره این دستگاه ارائه نشده، اما این شرکت ساکن شنژن چین قول داده که اطلاعات بیشتری را در مراسم ویژه‌ای که امشب در بارسلونا در نظر دارد اعلام کند.

image

این سبک از طراحی گام مناسبی در مسیر تکامل تلفن‌های منعطف به شمار می‌رود و بهتر از موبایل‌های تاشویی به نظر می‌رسد که تاکنون دیده‌ایم. اگر تلفن هوشمند را دور مچ دستمان داشته باشیم، آیا دسترسی به آن راحت‌تر نمی‌شود؟

شرکت TCL نیز ایده‌های مشابه‌ای در همین زمینه داشت و می‌خواست موبایلی بسازد که دور مچ دست قرار می‌گیرد. البته طراحی و تولید چنین محصولی نسبت به تلفن‌های هوشمند تاشو خیلی سخت‌تر است. اما گفته می‌شود که دستگاه جدید Nubia برخلاف محصول TCL به زودی وارد بازار می‌شود.

با توجه به گوشی کوچک 5G نوبیا و تلفن دوصفحه‌ای این شرکت که پیش از این معرفی شده بود، به نظر می‌رسد که با کمپانی خلاقی طرف هستیم و احتمالا در آینده خبرهای بیشتری درباره آن خواهیم شنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۲۳
تو این حالت بسیار کاربردی میشه .. ترکیب خصوصیات خوب ساعت هوشمند و موبایل تاشو هست. به نظر من ساعت هوشمند یکم کار باهاش سخته ولی این صفحه بزرگتره و بسیار کاربردی.

رضا

۱۳۹۷/۱۲/۶
عالی هستش