خانهاخبار
MWC 2019: ال جی از V50 ThinQ 5G و G8 ThinQ و G8s ThinQ رونمایی کرد

MWC 2019: ال جی از V50 ThinQ 5G و G8 ThinQ و G8s ThinQ رونمایی کرد

ال جی در مراسم امروز خود در MWC 2019 در کنار G8 ThinQ و G8s ThinQ از اولین تلفن هوشمند 5G خود با نام V50 ThinQ 5G رونمایی کرد که با نمایشگری ثانویه می‌تواند به نوعی موبایل تاشو تبدیل شود.
۱۳۹۷/۱۲/۶

سرانجام زمان ال جی رسید تا برنامه‌های خود را برای سال پیش رو به ما نشان دهد. این شرکت امروز در مراسم ویژه خود در کنگره جهانی موبایل از سه موبایل جدید به نام‌های V50 ThinQ 5G و G8 ThinQ و G8s ThinQ رونمایی کرد.

LG V50 ThinQ

image

ال جی با معرفی V50 قصد دارد از ترند روز عقب نمانده و به بازی تلفن‌های 5G بپیوندد. به این ترتیب V50 ThinQ 5G اولین موبایل 5G این شرکت است که از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و مودم X50 کوآلکام استفاده می‌کند.

ال جی V50 ThinQ 5G به خاطر استفاده از نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED FullVision با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ دقیقا مشابه مدل قبلی این دستگاه است. این غول بزرگ کره‌ای مثل بقیه شرکت‌ها با موج حفره دوربین همراه نشد و همچنان از ناچ استفاده می‌کند؛ ناچی که میزبان یک لنز ۸ مگاپیکسلی و یک لنز عریض ۵ مگاپیکسلی است.

image

دوربین سه‌گانه پشت این دستگاه دقیقا از روی V40 ThinQ کپی شده است. این دوربین از یک لنز استاندارد ۱۲ مگاپیکسلی f1/5، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی f/2.4 و یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی f/1.9 ساخته شده است.

باتری ال جی V50 ThinQ 5G حدود ۲۰ درصد بزرگ‌تر شده و به ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر رسیده است. این دستگاه از بلندگوهای استریو، Hi-Fi Quad DAC و رادیو FM استفاده می‌کند.

در این تلفن هوشمند شاهد اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای نیستیم اما می‌توانیم از سنسور فیزیکی اثر انگشت استفاده کنیم که در پشت بدنه قرار گرفته است. 

اگرچه ال جی وارد بازی تلفن‌های تاشو نشده، اما نمایشگری ثانویه برای V50 ThinQ 5G ساخته است. این نمایشگر ثانویه دستگاهی با صفحه ۶.۲ اینچی و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل از نوع OLED است که با پین‌هایی خاص به دستگاه اصلی وصل می‌شود.

image

این سیستم امکان مولتی تسکینگ و انجام بازی‌های مختلف را به راحتی برای کاربران این دستگاه فراهم می‌کند و در هر دو حالت افقی و عمودی قابل استفاده است. بدین ترتیب V50 ThinQ 5G به روش متفاوتی با ایده تلفن‌های تاشو برخورد می‌کند.

LG G8 ThinQ و LG G8s ThinQ

image

این شرکت همچنین دو تلفن دیگر به نام‌های G8 ThinQ و G8s ThinQ معرفی کرده است. هر دوی این دستگاه‌ها پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و ۶ گیگابایت رم دارند، اما اندازه صفحه، مشخصات دوربین و باتری آن‌ها فرق می‌کند.

G8 ThinQ نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ دارد. باتری این دستگاه ۳۵۰۰ میلی آمپر است و دوربین آن از لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی استاندارد، ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض ساخته شده است.

G8s ThinQ نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۲۴۸ در ۱۰۸۰ دارد. باتری این دستگاه ۳۵۵۰ میلی آمپر است و دوربین سه‌گانه آن از لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی استاندارد، ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض تشکیل شده است.

ال جی همچنین اعلام کرده که مدل خاصی از G8 ThinQ را برای برخی مناطق و کشورهای خاص عرضه خواهد کرد.

دوربین سلفی هر دوی این دستگاه‌ها یک لنز معمولی ۸ مگاپیکسلی و یک لنز سه بعدی ToF دارد که می‌تواند از قابلیت Hand ID استفاده کند. قابلیت Hand ID ضخامت و دیگر ویژگی‌های رگ‌های کف دست شما را شناسایی می‌کند تا قفل دستگاه را باز کند. از این لنز سه بعدی برای تشخیص ایمن‌تر چهره نیز استفاده می‌شود تا نتوانید آن را با تصاویر دو بعدی فریب بدهید.

علاوه بر این، با کمک ژست‌های حرکتی در هوا می‌توانید G8 ThinQ را کنترل کنید. این قابلیت Air Motion نام دارد. با حرکت دادن دست یا نیشگون گرفتن هوا می‌توانید تماس‌ها را پاسخ دهید، صدا را کم یا زیاد کنید، و یا مثلا در هنگام رانندگی اسکرین شات بگیرید.

ال جی V50 ThinQ 5G با یک رنگ مشکی شفقی به بازار می‌آید، در حالی که G8 ThinQ با رنگ‌های قرمز، مشکی شفقی و آبی مراکشی روانه بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

saeed

۱۳۹۷/۱۲/۹
احتمال زیاد بدترین پرچمدار نیمه اول معرفی شد تسلیت میگم

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۷
خخخخخخخخ باز شروع کردی به خالی بندی بهترین گوشی سال بدون شک اس10 پلاسه این نهایت بتونه با A50 رقابت کنه که بازم شکست میخوره

رضا

۱۳۹۷/۱۲/۶
به به بهترین گوشی نیمه اول 2019 هم معرفی شدن به عاشقان تکنولوژی تبریک می گم