خانهاخبار
هوآوی P30 Lite با نمایشگر 6.15 اینچی و باتری 3240 میلی‌آمپری رویت شد

هوآوی P30 Lite با نمایشگر 6.15 اینچی و باتری 3240 میلی‌آمپری رویت شد

هوآوی P30 Lite یکی از جدیدترین اعضای سری P30 است که با نمایشگر 6.15 اینچی و باتری 3240 میلی آمپری در TENAA مشاهده شده است. این دستگاه 6 فروردین در پاریس معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۵

هوآوی چندی قبل اعلام کرده بود که سری جدید پرچمداران این شرکت موسوم به P30 در تاریخ ۶ فروردین در پاریس معرفی می‌شود. حالا به‌تازگی تاییدیه مربوط به هوآوی P30 Lite در TENAA مشاهده شده است. این دستگاه با نام MAR-TL00 به ثبت رسیده و اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری آن در دسترس نیست، اما می‌توانیم برخی از مشخصات ظاهری آن را ببینیم.

بر این اساس، هوآوی پی ۳۰ لایت نمایشگری ۶.۱۵ اینچی دارد که اگرچه رزولوشن آن مشخص نیست، اما پنلش قطعا از نوع +FullHD خواهد بود. ابعاد این دستگاه ۱۵۲.۹ در ۷۲.۷ در ۷.۴ میلی متر است و یک باتری ۳۲۴۰ میلی آمپری دارد.

پی ۳۰ لایت به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید به بازار می‌آید که طبیعی و قابل پیش‌بینی است، اما مشخص نشده که چه نسخه‌ای از اندروید روی این دستگاه نصب شده است. با این حال به احتمال زیاد می‌توانیم حدس بزنیم که در این تلفن هوشمند شاهد اندروید ۹ پای خواهیم بود.

شایان ذکر است که پی ۳۰ لایت مقرون به صرفه‌ترین مدل در میان سری جدید پی ۳۰ خواهد بود و طبیعتا مشخصات ضعیف‌تری نسبت به پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو دارد. این دو مدل پرچمداران اصلی هوآوی هستند در حالی که پی ۳۰ لایت در رده تلفن‌های میان‌رده این غول چینی قرار می‌گیرد.

پی ۳۰ لایت چه شکلی است؟

image

رندرهای هوآوی پی ۳۰ لایت تاکنون چند بار در سطح اینترنت پخش شده‌اند، بنابراین می‌توانیم حدس بزنیم که محصول نهایی هوآوی چه شکلی خواهد بود. انتظار می‌رود پی ۳۰ لایت ناچی کوچک در بالا و حاشیه‌ای نازک در پایین نمایشگر داشته باشد. به‌علاوه، این دستگاه یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی دارد که همراه با دوربین سه‌گانه هوآوی در پشت بدنه این محصول قرار گرفته است.

لنزهای دوربین عقب با چینش عمودی در گوشه بالای چپ بدنه پشتی قرار می‌گیرد و فلش LED نیز میان دو لنز بالایی و لنز پایی جا داده می‌شود. علاوه بر این، همه دکمه‌های فیزیکی این دستگاه در سمت راست گوشی تعبیه شده است.

سایر مشخصات احتمالی

image

هوآوی پی ۳۰ لایت احتمالا از پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 710 64-bit استفاده خواهد کرد که یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های میان‌رده هوآوی است. این دستگاه احتمالا با دو مدل رم ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی به بازار می‌آید که هر کدام حافظه‌های داخلی گوناگونی خواهند داشت.

احتمالش بالاست که این تلفن هوشمند به جای OLED از پنل LCD استفاده کند. علاوه بر این، پی ۳۰ لایت حداقل از قابلیت مقاومت در برابر پاشیدن آب و گردوغبار پشتیبانی خواهد کرد ولی این احتمال نیز وجود دارد که این دستگاه به یکی از استانداردهای IP مجهز شود. میان‌رده جدید هوآوی احتمالا در دو مدل تک سیم و دو سیم به بازار می‌آید.

نکته‌ای که هنوز مشخص نیست پیکربندی دوربین این موبایل است، اما بر اساس شایعات می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دوربینی سه گانه با سنسورهای ۲۰، ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در این دستگاه حاضر باشد. دوربین جلو نیز احتمالا سنسوری ۲۴ مگاپیکسلی خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)