خانهاخبار
MWC 2019: تصاویر هولولنز 2 مایکروسافت لو رفت

MWC 2019: تصاویر هولولنز 2 مایکروسافت لو رفت

درست چند ساعت قبل از شروع کنفرانس مایکروسافت در MWC 2019، اکنون تصاویری از نسل جدید هدست هولولنز 2 منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد کارکردهای اصلی این دستگاه به ما می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۲/۵

مایکروسافت امروز کنفرانسی در رویداد MWC 2019 برگزار می‌کند که در آن الکس کیپمن، ساتیا نادلا و جولی وایت صحبت خواهند کرد. با توجه به شایعاتی که درباره نسل جدید هولولنز به گوش می‌رسد، و از آن‌جایی که الکس کیپمن در این پروژه فعالیت داشته، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که امروز از هولولنز جدید رونمایی شود.

اما اگر می‌خواهید بدانید این دستگاه چه شکلی خواهد داشت، خبر خوب است که اکانت WalkingCat، با سابقه خوبی که در زمینه افشای اطلاعات مربوط به مایکروسافت دارد، به چند تصویر از این هدست مورد انتظار دست یافته و آن‌ها را منتشر کرده است.

همان طور که در تصاویر زیر می‌بینید، این دستگاه از نسخه قبلی خود کوچک‌تر است. هولولنز ۲ همچنان سیم ندارد و این فاکتور مثل مدل پیشین می‌تواند یکی از عوامل فروش خوب محصول جدید مایکروسافت باشد.

علاوه بر این، همان طور که در شایعات آمده بود و از روی این تصاویر می‌توانیم حدس بزنیم، نسخه جدید هولولنز کسب و کارها را هدف قرار داده است. نسخه قبلی این دستگاه شاهد چند بازی دمو از جمله Project X-Ray بود، اما اگر این تصاویر درست باشد، هدف اصلی هولولنز ۲ گیمینگ نخواهد بود. این نکته با توجه به حضور جولی وایت، معاون ارشد پروژه Azure احتمال بیشتری پیدا می‌کند، چون اگر قرار بود شاهد یک دستگاه گیمینگ باشیم، حضور کسی مثل فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس، منطقی‌تر به نظر می‌رسید.

در کنار این‌ها، انتظار داریم هولولنز ۲ از چیپست اسنپدراگون ۸۵۰ استفاده کند. مایکروسافت تایید کرده که این دستگاه از نسل جدید واحد پردازش هولوگرافیک (HPU) و یک کمک‌پردازنده AI برخوردار است. علاوه بر این‌ها، باید منتظر سنسورهای جدیدی باشیم که پیشتر نمونه‌های مشابه آن را در پروژه کینکت دیده بودیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)