خانهاخبار
گوشی 5G وان پلاس در راه است

گوشی 5G وان پلاس در راه است

وان پلاس هم مانند بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند قصد دارد یک گوشی با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G ارائه کند. انتظار می‌رود پروتوتایپ این گوشی در روزهای آینده در نمایشگاه MWC 2019 به نمایش درآید.
۱۳۹۷/۱۲/۳

گزارش شده است که اولین گوشی کمپانی وان پلاس با پشتیبانی از شبمه ارتباطی 5G در سه ماهه دوم سال 2019 معرفی خواهد شد. بدین ترتیب انتظار می‌رود که گوشی مذکور در ماه آوریل تا ژوئن به بازار راه پیدا کند.

یک اپراتور فنلاندی به نام Elisa با تأیید این خبر اعلام کرده است که قصد دارد گوشی 5G کمپانی چینی وان پلاس را پس از عرضه رسمی توسط سازنده در سه ماهه دوم 2019، تا اخر امسال در اختیار کاربران قرار دهد.

کمپانی وان پلاس قصد دارد پروتوتایپ اولین گوشی هوشمند خود را با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G در نمایشگاه بین المللی MWC 2019 به نمایش درآورد. این نمایشگاه به زودی برگزار خواهد شد و در آینده نزدیک قادر خواهیم بود این گوشی مرموز سطح بالا را مشاهده کنیم.

image

گوشی‌های 5G متعددی قرار است امسال روانه بازار شوند و البته هر سال شاهد رونمایی از گوشی‌های متعددی در خلال برگزاری نمایشگاه MWC هستیم.

تغییر سبک زندگی کاربران

پیت لو، مدیر عامل وان پلاس، در تأیید گفته‌های اپراتور Elisa گفته است که شبکه ارتباطی 5G روند اصلاحی مهم خواهد بود. این ارتباط نه تنها صنعت تکنولوژی بلکه زندگی مردم را هم در سرتاسر دنیا تغییر خواهد داد و فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای به کار گرفته شود. مدیر عامل وان پلاس ادعا می‌کند که شبکه ارتباطی 5G گیمینگ، سلامت و حتی نحوه استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده را هم دستخوش تغییر خواهد کرد.

کاربران به کمک 5G قادر خواهند بود اینترنت پرسرعت، تاخیر بسیار ناچیز و همچنین گیمینگ ابری را تجربه کنند.

اولین گوشی 5G وان پلاس قرار است که در غرفه کوالکام و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 به نمایش گذاشته شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)