خانهاخبار
تصاویر رندر شده طرح مفهومی آيفون با نمایشگر تاشو منتشر شد

تصاویر رندر شده طرح مفهومی آيفون با نمایشگر تاشو منتشر شد

وبسایت foldable.news در اقدامی جالب دست به انتشار تصاویر مفهومی آیفون با نمایشگر تاشو زده است که در این مطلب، به تماشای آنها می‌نشینیم.
۱۳۹۷/۱۲/۴

همان طور که می‌دانید، گوشی Galaxy Fold سامسونگ اخیرا معرفی شده و جنجال زیادی در دنیای گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده است. از این رو وبسایت foldable.news طی اقدامی جالب و از طرفی تعجب برانگیز، طرحی مفهومی از آیفون با نمایشگر تاشو را منتشر کرده است که تصاویر آن را در این مطلب با هم مرور می‌کنیم.

این تصاویر توسط یک طراحی آلمانی به نام روی گیلسینگ طراحی شده است. این شخص در حال حاضر با موسساتی از قبیل Rabobank ،Colgate-Palmolive و Fresh 'n Rebel مشغول همکاری است. او همچنین یکی از متخصصان سریال Stars of Science به حساب می‌آید که هم اینک در 10 کشور مختلف در حال پخش است.

در تصاویر زیر، شاهد آیفون X Fold هستیم که از ددو نمایشگر بهره می‌برد. صفحه نمایش بیرونی از ابعاد تصویر 1:3 و نمایشگر داخلی نیز از ابعاد تصویر 2:3 برخوردار است.

با انداختن نگاهی به تصاویر زیر، نظرات خود پیرامون این محصول را با ما در میان بگذارید. آیا به نظر شما، اپل پای خود را در عرصه محصولاتی با نمایشگر تاشو می‌گذارد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)