خانهاخبار
MWC 2019: پوستر موبایل منعطف Huawei Mate X در بارسلونا لو رفت

MWC 2019: پوستر موبایل منعطف Huawei Mate X در بارسلونا لو رفت

رقیب جدید گلکسی فولد سامسونگ به فاصله چند روز از معرفی این دستگاه در MWC 2019 معرفی خواهد شد و حالا پوستری از آن لو رفته که شکل ظاهری این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۲/۴

سامسونگ هفته گذشته با برگزاری مراسم آنپکد اولین تلفن هوشمند تاشوی خود را معرفی کرد و بسیاری از کاربران سراسر دنیا را متعجب ساخت. ولی رقیب این موبایل ۱۹۸۰ دلاری همین هفته احتمالا در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شود.

گوشی منعطف هوآوی که قرار است Huawei Mate X نامیده شود، حالا در تصویری از پوستر بزرگی در بارسلونا، محل برگزاری MWC 2019، مشاهده شده است. هوآوی در این پوستر مردم را به مشاهده اولین موبایل تاشوی 5G دنیا دعوت می‌کند. در حال حاضر اطلاعات کمی درباره مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه وجود دارد، اما با تصویر زیر حداقل می‌توانیم نگاهی به طراحی خارجی میت ایکس داشته باشیم.

هوآوی میت ایکس برخلاف گلکسی فولد فقط یک نمایشگر دارد که می‌تواند از وسط تا شود. این طراحی به دستگاه جدید هوآوی اجازه می‌دهد تا بتواند مثل هر تلفن هوشمند دیگری به کار گرفته شود، البته انحناهای خاصی در تصویر این دستگاه دیده می‌شود که باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه کاربردی خواهند داشت.

اگر ترجیح می‌دهید از تمام فضای نمایشگر استفاده کنید، باز کردن دستگاه به شما اجازه می‌دهد تبلتی فاقد ناچ و با کمترین حاشیه ممکن داشته باشید. بدنه پشتی این دستگاه در پوستر مذکور قابل مشاهده نیست، اما به نظر می‌رسد که سمت راست آن کمی ضخیم باشد. خوشبختانه این طراحی در هنگام تا زدن نمایشگر به خوبی با نیمه دیگر بدنه جفت می‌شود.

در این بخش ضخیم دوربین پشتی دستگاه قرار می‌گیرد، دوربینی سه‌گانه که احتمالا مشابه هوآوی میت ۲۰ پرو خواهد بود. در نتیجه در محیط‌های کم‌نور نیز می‌توانید تجربه عکاسی مناسبی داشته باشید.

هوآوی قبلا گفته بود که اولین تلفن هوشمند منعطف این شرکت در تابستان سال پیش رو به بازار می‌آید. البته قیمت این دستگاه هنوز مشخص نیست، اما با توجه به این که این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۹ می‌خواهد جای سامسونگ را بگیرد، میت ایکس احتمالا قیمتی پایین‌تر از گلکسی فولد خواهد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)