خانهاخبار
سامسونگ در 9 سال گذشته بیش از 2 میلیارد گلکسی فروخته است

سامسونگ در 9 سال گذشته بیش از 2 میلیارد گلکسی فروخته است

مدیرعامل شرکت سامسونگ در خلال مراسم آنپکد گلکسی اس 10 اعلام کرد که این شرکت موفق شده از زمان معرفی اولین تلفن گلکسی، یعنی از 9 سال پیش، تابه‌حال بیش از 2 میلیارد موبایل گلکسی بفروشد.
۱۳۹۷/۱۲/۳

خط تولید گلکسی اس ده ساله شد و شرکت سامسونگ بالاخره مراسم معرفی دهمین نسل از پرچمداران خود را با موفقیت برگزار کرد. حتما تاکنون با مشخصات و ویژگی‌های گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ ای آشنا شده‌اید. در کنار این سه مدل اصلی، یک تلفن با قابلیت پشتیبانی از 5G و یک دستگاه تاشوی جدید به نام گلکسی فولد نیز معرفی شد.

اما نکته جالب این است مدیرعامل سامسونگ، دی‌جی کو، در خلال مراسم آنپکد اعلام کرد که این شرکت در طول ۹ سال گذشته توانسته بیش از دو میلیارد دستگاه گلکسی بفروشد. این عدد در نوع خود بسیار جالب توجه است، ولی از آن جایی که اولین تلفن گلکسی در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، فعلا مشخص نیست که چرا آن‌ها دوره محاسباتی خود را از سال ۲۰۱۰ در نظر گرفته‌اند.

انگار همین دیروز بود که پرچمدار گلکسی اس معرفی شد؛ تلفنی که مسیر پیش روی این غول بزرگ کره‌ای را متحول ساخت. حالا با معرفی گلکسی اس ۱۰ می‌توانیم آینده درخشان‌تری را برای سامسونگ متصور باشیم.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۷
چه خبر از هنگ تی سی بزرگ خخخخخخخخخ

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۵
گوشی طرح میخری انتظار داری مثل گوشی اصلی واست کار کنه؟ والا

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۵
بلوف نیست حقیقته ولی خب درکش واسه امثال تو سخته

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۵
تعجبی نداره درک این چیزا واسه فن های برند های متفرقه سخت باشه چون نمیدونن این میزان فروش چقدر هست و چند تا صفر داره خخخخخخخخ

حسین باختر اصل

۱۳۹۷/۱۲/۴
از 9 سال پیش تاحالا 2 میلیارد گوشی فروخته اما فک کنم از 9 سال پیش تا حالا بیش از 2 میلیارد مدل معرفی کرده