خانهاخبار
گلکسی باد رسما معرفی شد؛ به رقیب ایرپاد سلام کنید

گلکسی باد رسما معرفی شد؛ به رقیب ایرپاد سلام کنید

امشب علاوه بر پرچمداران اصلی سری گلکسی از چند دستگاه جانبی مثل گلکسی باد رونمایی شد. این دستگاه با قیمت 130 دلاری خود رقیب مناسبی برای ایرپاد اپل به حساب می‌آید.
۱۳۹۷/۱۲/۱

تلفن‌های جدید گلکسی اس ۱۰ دارای هدفون بیسیمی هستند که به طور مستقیم می‌تواند شارژ خود را از پرچمداران جدید سامسونگ دریافت کند. آیا این غول بزرگ چینی وارد رقابت با ایرپاد اپل شده است؟

اپل اولین شرکتی نبود که هندزفری بیسیم ساخت. در واقع خود سامسونگ چند سال پیش، زودتر از اپل، Gear Icon X را معرفی کرده بود که از قابلیت‌های سلامتی بهره می‌برد. حالا اما جدیدترین هدفون بیسیم این شرکت Galaxy Buds نام دارد و ضمن ارائه رنگ‌های بیشتر، به جای سلامتی با تمرکز بر پخش موسیقی و رقابت با ایرپاد اپل به بازار می‌آید. قیمت گلکسی باد کمتر از همتای اپلی خودش است و عرضه آن با هزینه ۱۳۰ دلار از ۱۷ اسفند آغاز می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاه کوتاهی به قابلیت‌های این دستگاه بیندازیم.

image

شارژ بیسیم با کمک موبایل: یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این هندزفری قابلیت شارژ بیسیم کیس آن است که می‌تواند با قرار گرفتن روی بدنه پشتی تلفن‌های گلکسی اس ۱۰ با استفاده از فناوری PowerShare شارژ شود. این فناوری با سرعت ۵ وات کار می‌کند که نسبتا کند است ولی همچنان در مواقع ضروری قابلیت بسیار حائز اهمیتی به حساب می‌آید. گلکسی باد علاوه بر شارژ بیسیم دارای یک شارژر USB-C است.

 کوچک‌تر از هدفون‌های قبلی سامسونگ: سامسونگ می‌گوید گلکسی باد ۳۰ درصد کوچک‌تر از Gear Icon X است. البته این دستگاه همچنان وقتی درون کیس شارژر خود قرار می‌گیرد، از ایرپاد اپل بزرگ‌تر می‌شود.

۵ تا ۶ ساعت عمر باتری به اضافه ۷ ساعت عمر اضافه در صورت استفاده از کیس شارژر: سامسونگ می‌گوید گلکسی باد می‌تواند تا ۵ ساعت برای مکالمه و تا ۶ ساعت برای پخش موسیقی دوام بیاورد. این میزان از نگهداری شارژ روی دست ایرپاد با توان ۲ ساعت مکالمه و ۵ ساعت پخش موسیقی می‌زند.

صدای AKG: خرید شرکت Harman توسط سامسونگ از همان روز اول نشان می‌داد که قرار است فناوری AKG به هدفون‌های جدید این شرکت اضافه شود. سامسونگ می‌گوید این دستگاه می‌تواند از طریق میکروفون‌های دوگانه خود کیفیت صدای بسیار بهتری داشته باشد. هر یک از گوشی‌های این هدست دارای یک میکروفون داخلی و یک میکروفون خارجی است که به حذف نویز در حین برقراری تماس کمک می‌کنند.

بلوتوث ۵ و اتصال بهتر به چند دستگاه: این هدفون به لطف برخورداری از بلوتوث ۵ باید رنج اتصال بسیار بهتری داشته باشد، و از آن جایی که ایرپاد اپل فاقد بلوتوث ۵ است می‌توانیم گلکسی باد را در این زمینه برنده بدانیم. سامسونگ می‌گوید قابلیت جدیدی برای ارتباط میان-دستگاهی ساخته که Connection Shift نام دارد و می‌تواند با سرعت بیشتری میان ساعت و موبایل سوئیچ کند. به گفته این شرکت، قابلیت مذکور در دستگاه‌های غیرسامسونگی کار نمی‌کند.

image

استفاده از دستیار بیکسبی (یا گوگل اسیستنت یا الکسا) با یک لمس: بیکسبی به صورت پیش‌فرض فعال است تا بتوانید تلفن خود را از طریق گلکسی باد کنترل کنید. البته اگر بخواهید می‌توانید به جای بیکسبی از گوگل اسیستنت یا هر دستیار دیگری که خواستید نیز استفاده نمایید. فعال‌سازی بیکسبی درست مثل Gear Icon X از طریق یک تپ ساده روی این محصول انجام می‌شود. از جمله کارهایی که بیکسبی قادر به انجام آن‌هاست می‌توانیم به برقراری تماس، ارسال پیامک، بررسی میزان شارژ باتری و رفتن به آهنگ بعدی اشاره کنیم.

کنترل‌های لمسی: روی گلکسی باد نقاط حساسی قرار داده شده که با لمس کردن آن‌ها می‌توانید به کنترل‌های دستگاه دسترسی داشته باشید.

امکان استفاده از فقط یک گوشی: بله، مثل ایرپاد اپل، هنگام استفاده از این دستگاه نیز می‌توانید از یک یا هر دو گوشی استفاده کنید.

تنوع رنگی: گلکسی باد در رنگ‌های سیاه، سفید و زرد به بازار می‌آید.

علاوه بر همه این‌ها، کسانی که از خریداران اولیه تلفن‌های گلکسی اس ۱۰ یا اس ۱۰ پلاس باشند و این تلفن‌های هوشمند را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به صورت رایگان یک گلکسی باد هدیه بگیرند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

ایمان

۱۳۹۷/۱۲/۲
تیتر مسخره تر نبود؟ gear icon x نسخخ اول همین buds هست که ماه ها قبل از ایرپاد اپل معرفی شد

فری

۱۳۹۷/۱۲/۲
چین یا کره!؟ ?

مهدی

۱۳۹۷/۱۲/۲
ببخشید buds صحیح میباشد

مهدی

۱۳۹۷/۱۲/۲
سلام galaxy bad

بهشاد

۱۳۹۷/۱۲/۲
سلام