خانهاخبار
سامسونگ از Galaxy Watch Active و Galaxy Fit رونمایی کرد

سامسونگ از Galaxy Watch Active و Galaxy Fit رونمایی کرد

درطی مراسم رونمایی از محصولات جدید سامسونگ، این شرکت از گجت‌های پوشیدنی Galaxy Watch Active و Galaxy Fit نیز رونمایی کرد
۱۳۹۷/۱۲/۱

سامسونگ علاوه بر معرفی تلفن‌های هوشمند جدید خود، تصمیم گرفته تا امشب از دو گجت پوشیدنی جدید در حوزه سلامت یعنی Galaxy Watch Active و Galaxy Fit رونمایی کند. سامسونگ با این دو محصول تصمیم دارد که بر روی حوزه سلامت تمرکز بسیار بیشتری داشته باشد و به همین جهت در ادامه قصد داریم نگاهی به این دو محصول تازه داشته باشیم. مانند همیشه در ادامه با ماه همراه شوید.

 

اجازه دهید با Galaxy Watch Active شروع کنیم؛ این ساعت  هوشمند در واقع نسخه جایگزین Gear Sport سال گذشته است که طراحی کاملا متفاوتی با نسل قبل دارد. مطابق شایعات از پیش منتشر شده، دیگر حلقه چرخانی در اطراف نمایشگر محصول وجود ندارد اما به جای آن طراحی محصول نسبت به نسل قبل بسیار ساده و شکیل تر شده است. جنس بدنه این ساعت هوشمند از نوع فلز بوده و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، رزگلد و سبز دریایی عرضه می‌شود. سامسونگ همچنین اعلام کرده که بندهای این محصول قابل تعویض هستند و نیازی نیست تنها به یک بند اعتنا کرد. ابعاد این محصول اندکی نسبت به قبل کوچک تر شده و حالا دارای نمایشگری ۴۰ میلی متری می‌باشد. 

image

سیستم عامل این محصول همچنان تایزن بوده و از سیستم عامل اندروید و آی او اس پشتیبانی می‌کند. همانطور که از نامش مشخص است، این یک محصول مناسب ورزش و سلامتی است و برای همین سامسونگ ویژگی‌های مخصوص بررسی وضعیت سلامت بدن را به این محصول اضافه کرده است. گلکسی واچ اکتیو اولین محصول سامسونگ است که از قابلیت تشخیص فشار خون بهره مند بوده و مدتی پس از عرضه، این ویژگی به دست عموم خواهد رسید. این محصول همچنین قابلیت تشخیص ۶ ورزش جدید را داشته و البته امکان نصب اپلیکیشن‌های ورزشی بر روی آن وجود دارد. قابلیت تشخیص خودکار ورزش، تشخیص میزان خواب و میزان استرس نیز در این محصول و در گلکسی فیت وجود دارد. گلکسی واچ اکتیو از پردازنده دو هسته ای اگزینوس ۹۱۱۰، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۷۲۸ مگابایت حافظه رم و البته باتری ۲۳۰ میلی آمپر بر ساعتی استفاده می‌کند. گلکسی واچ اکتیو در ماه مارس سال جاری با قیمت ۲۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

image

گلکسی فیت، دستبند هوشمند جدید سامسونگ است و قابلیت پشتیبانی از ده‌ها حرکت ورزشی مختلف را دارد. همانند گلکسی واچ اکتیو، این محصول می‌تواند تا عمق ۵۰ متری آب دوام بیاورد. این محصول از یک نمایشگر کوچک کشیده امولد استفاده کرده و می‌تواند اطلاعات مختلفی را به شما نمایش دهد. این محصول می‌تواند با یک بار شاٰرژ کامل به طور حداقل تا یک هفته شارژدهی داشته باشد. هر دو مخصول مذکور از وای فای، NFC و قابلیت پرداخت با Samsung Pay پشتیبانی می‌کنند. این محصول با قیمت ۱۰۰ دلار قابل تهیه خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)