خانهاخبار
سامسونگ از Galaxy Fold رونمایی کرد

سامسونگ از Galaxy Fold رونمایی کرد

سامسونگ به طور رسمی از تلفن هوشمند تاشوی خود با نام Galaxy Fold رونمایی کرد
۱۳۹۷/۱۲/۱

پس از سال‌ها انتظار برای تحقق رویای تلفن‌های هوشمند تاشو، سامسونگ لحظاتی قبل به طور رسمی از تلفن هوشمند Galaxy Fold رونمایی کرد. سامسونگ ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند دریچه‌ای به روی آینده تلفن‌های هوشمند است. در ادامه با ما همراه شده تا با Galaxy Fold بیشتر آشنا شوید.

سامسونگ ادعا دارد که این محصول می‌تواند یک دسته تازه از محصولات باشد؛ دسته‌ای که شامل تلفن هوشمند و تبلت‌ها می‌شود. صفحه نمایش خارجی این محصول یک نمایشگر ۴.۶ اینچی است، اما نمایشگر تاشوی این محصول با باز شدن معادل ۷.۳ اینچ خواهد بود. Galaxy Fold در چهار رنگ مشکی، نقره ای،‌ سبز و زرد عرضه شده و به لطف بدنه شیشه‌ای و طراحی بی نظیر آن، این محصول ظاهر خاصی یافته است. موفق شده که یک بازوی قدرتمند در Galaxy Fold تعبیه کند تا بتوان بدون هرگونه نگرانی، دستگاه را باز و بسته کرد.

image

یک ویژگی جالب این تلفن هوشمند، آن است که شما می‌توانید بر روی نمایشگر ۴.۶ کار خود را انجام داده و ادامه آن کار را بر روی نمایشگر ۷.۳ اینچی انجام دهید. برای مثال می‌توان گوگل مپس را روی نمایشگر ۴.۶ اینچی مشاهده کرد و برای دیدن اطلاعات بیشتر،‌ دستگاه را باز کرده و با نمایشگر ۷.۳ اینچی کار کند. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، این محصول در حالت ۷.۳ اینچی می‌تواند تا ۳ اپلیکیشن را به طور همزمان اجرا کند.

image

 Galaxy Fold از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و پردازنده‌ای ۷ نانومتری استفاده می‌کند که قطعا آن را به یکی از قدرتمند ترین تلفن‌های هوشمند بازار تبدیل می‌کند. ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. در زمینه باتری، سامسونگ تصمیم گرفته که دو باتری جداگانه را در هر صفحه محصول قرار داده که جمعا باتری با ظرفیت ۴۳۸۰ میلی آمپر بر ساعت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برخلاف انتظارات، سنسور اثر انگشت این محصول در لبه سمت راست دستگاه تعبیه شده است.

image

سامسونگ می‌گوید که Galaxy Fold جمعا ۶ دوربین مختلف در پشت و جلوی دستگاه دارد که هرکدام عملکرد خارق العاده‌ای دارند. Galaxy Fold در تاریخ ۲۶ آوریل سال جاری با قیمت ۱۹۸۰ روانه بازار خواهند شد. درضمن فراموش نکنید که این محصول دارای نسخه 5G نیز خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۱۲/۴
۱۲ گیگابایت حافظه رم!!
رایانه ی من 12 گیگ هست ک

عبدالحی

۱۳۹۷/۱۲/۳
1980 ریال یا تومان یا دلار؟!!

امین

۱۳۹۷/۱۲/۳
من خودم 10 ساله اپل دستمه و هیچی جز این برند دسم نحواهم گرفت ولی اعتراف میکنم با دیدن این گوشی و خوندن این مطلب هم سوختم یکم هم حسودیم شد و هم معتقدم با این روندی ک سامسونگ وهوایی و شیاِیومی و..... در پبش گرفتن صد درصد کمپانی اپل تا چند وقت دیگه یا باید برای سود دهی شرکت تغییر اساسی کنه یا بره تو بازاری غیر گوشی یا کلا نابود میشه

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۲
بازم سامسونگ عالی کار کرد و دهن دشمنانش از این گوشی باز موند

مهدی

۱۳۹۷/۱۲/۲
یاابوالفضل! 1980 دلار?