خانهاخبار
بامیلو کوچک‌تر اما مصمم‌تر

بامیلو کوچک‌تر اما مصمم‌تر

روابط عمومی بامیلو- بازار اینترنتی بامیلو با هدف حفظ تاثیرگذاری خود در فضای تجارت الکترونیک ایران و ارائه خدمات به کاربران ایرانی، قصد دارد روی بخش‌های کلیدی‌تری در بازار خرده‌فروشی متمرکز شود.
۱۳۹۷/۱۲/۱

روابط عمومی بامیلو- بازار اینترنتی بامیلو با هدف حفظ تاثیرگذاری خود در فضای تجارت الکترونیک ایران و ارائه خدمات به کاربران ایرانی، قصد دارد روی بخش‌های کلیدی‌تری در بازار خرده‌فروشی متمرکز شود. بامیلو با توجه به تغییرات بازار ایران، رویکرد خود را هم تغییر خواهد داد و این تغییرات مستلزم کوچک‌تر شدن و حذف برخی از قسمت‌هاست که تقاضای کمتری دارند.

تیم بامیلو به عنوان اولین بازار اینترنتی ایران، همیشه سعی داشته رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهد. اما گاهی پایبندی به تعهدات نیازمند اتخاذ تصمیمات دشوار و متناسب با تغییراتی است که گاهی قابل پیش‌بینی هم نیستند. تیم بامیلو، علی رغم میل باطنی، به این نتیجه رسید که برای تداوم فعالیت پایدار در بازار ایران، ناچار به اتمام همکاری با تعدادی از نیروهای توانمند خود است و از اول اسفندماه 1397 با تیم کوچکتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اما بامیلو در کنار اعضای سختکوش خود می‌ماند و برای ایجاد موقعیت‏های کاری جدید برای آنها تلاش خواهد کرد. به‌زودی تعداد زیادی از همکاران ما در بامیلو، به دیگر شرکت‌های وابسته منتقل خواهند شد و دیگر همکاران نیز در فهرست مشاغل احتمالی آینده در اولویت قرار می‌گیرند.

مدیریت شرکت بامیلو این تغییرات را نشانه انعطاف سازمانی می‌داند و می‌گوید: «ما همواره  متعهد به ارائه یک پلتفرم کارآمد و منحصربفرد برای کاربران فضای اینترنت در سراسر ایران و البته ایجاد یک فضای صمیمی در خانواده بامیلو بودیم. این تصمیم نیز نشان می‌دهد با وجود همه تغییرات اخیر همچنان قصد داریم تا با جدیت فعالیت خود را در ایران ادامه دهیم.»

بامیلو بعد از این بیشتر روی کالاهای مصرفی (FMCG) که مورد استقبال کاربران بوده متمرکز است و همه کاربران همچون گذشته می‌توانند از این بازار اینترنتی خرید کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهدی

۱۳۹۷/۱۲/۲
خودت که خریدی 60 تومن،کجاش ضرر کردی تازه 10تومن هم به نفعت شد.

رضا

۱۳۹۷/۱۲/۲
من چند بار خواستم از بامیلو خرید کنم متاسفانه قیمتهاش جداقل ده درصد بیشتر از سایر سایت ها و حتی بازار بود.

سارا

۱۳۹۷/۱۲/۱
به عنوان یه کسی که از این فروشگاه خرید کردم به شما میگم که این فروشگاه اجناسش به شدت بی کیفیته و در مورد قیمت ها سرتون کلاه میگذاره بنده در حراج جمعه سیاه یه کفش خریداری کردم که تخفیف خورده بود. قیمت اصلی کفش 300تومن بود و تخفیف خورده اش شده بود 60 تومن و منم خریدم بعد از اتمام حراج همون کفش با قیمت بدون تخفیف 70 تومن روی سایت قرار گرفت و وقتی بعد از 10روز کفش به دستم رسید دیدم دقیقا با یک کفش 70 تومنی رو به رو هستم نه 300تومنی. این وسط فقط منه مصرف کننده ضرر کردم که فریب این سایت رو خوردم.
جی اس ام اگر برای خواننده هات ارزش و احترام قائل هستی این نظر رو منتشر کن.ممنون