خانهاخبار
انتشار رندری منتسب به گلکسی Fold

انتشار رندری منتسب به گلکسی Fold

در خبرها تایید شد که نام تلفن هوشمند منعطف سامسونگ گلکسی Fold خواهد بود. حالا رندری در فضای اینترنت پخش شده که مدعی است این محصول را به تصویر کشیده است.
۱۳۹۷/۱۲/۱

مشخصات سری جدید گلکسی اس ۱۰ به طور کامل لو رفته است اما مشخصات و ویژگی‌های تلفن تاشوی سامسونگ، که خبرها از تایید شدن نام گلکسی Fold برای آن حاکی هستند، هنوز مشخص نیست. تاکنون چند خبر کوتاه درباره این موبایل فاش شده ولی با این حال شاید همه چیز امروز تغییر کند. اکنون تصاویری در سطح اینترنت پخش شده که مدعی است تلفن هوشمند منعطف این شرکت را نشان می‌دهد.

در حال حاضر معلوم نیست که این رندرها توسط طرفداران ساخته شده یا رندرهای رسمی گلکسی فولد است. ولی دستگاهی که در این تصاویر دیده می‌شود با انتظاراتی که از گوشی تاشوی سامسونگ در نظر داریم مطابقت دارد و طراحی آن شبیه کتاب است.

image

در تصویر بالا، گلکسی فولد در حالت نیمه‌باز قرار گرفته و می‌توانیم نمایشگر بزرگ این دستگاه را ببینیم. سامسونگ در SDC 2018 تایید کرده بود که صفحه نمایش این محصول در حالت باز ۷.۳ اینچ خواهد بود. رزولوشن این نمایشگر ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ پیکسل پیش‌بینی می‌شود.

در تصویر زیر که از نمای روبرو دستگاه را نشان داده می‌توانیم دوربین سلفی آن را ببینیم. سامسونگ در SDC موبایل خود را از این زاویه نشان نداده بود، بنابراین نمی‌توانیم مطمئن باشیم که داخل گلکسی فولد شبیه تصویر زیر است یا نه.

ولی دیگر چیزی به معرفی رسمی این دستگاه باقی نمانده و به احتمال بسیار زیاد ساعت ۱۰:۳۰ امشب می‌توانیم به طور رسمی با طراحی و ویژگی‌های گلکسی فولد آشنا شویم. این شرکت از چند هفته پیش تبلیغات میدانی خود را با اشاره غیرمستقیم به این دستگاه آغاز کرده بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سیاوش

۱۳۹۷/۱۲/۳
منتظر کپی های اپل باشید

مهدی

۱۳۹۷/۱۲/۲
آمین

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۲/۱
خدایا آرزوی داشتنِ این سوگولی‌ را بیرون از گور به ما بده