خانهاخبار
فروشگاه اپلیکیشن‌های سامسونگ دستخوش تغییرات مهمی شد

فروشگاه اپلیکیشن‌های سامسونگ دستخوش تغییرات مهمی شد

چند ساعت پیش از شروع مراسم معرفی گلکسی اس 10، صبح امروز سامسونگ آپدیتی برای فروشگاه اپلیکیشن‌های خود منتشر کرده که علاوه بر نام این فروشگاه، طراحی رابط کاربری آن را تغییر داده است.
۱۳۹۷/۱۲/۱

فروشگاه Galaxy Apps محلی است که کاربران محصولات سامسونگ در کنار گوگل پلی می‌توانند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد نظر خود را در آن پیدا کنند. این فروشگاه همچنین از اپلیکیشن‌های مربوط به ساعت‌های هوشمند سامسونگ با سیستم عامل Tizen میزبانی می‌کند. حالا به گزارش وبسایت Android Police، امروز آپدیتی برای این فروشگاه منتشر شده که نام Galaxy Apps را عوض کرده و آن را به Galaxy Store تغییر داده است.

علاوه بر این، آپدیت مذکور رابط کاربری فروشگاه سامسونگ را به شکل زبان طراحی One UI درآورده است. این زبان طراحی محتواهای کنش‌پذیر را در انتهای صفحه قرار می‌دهد تا کاربران با یک دست به راحتی بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

بازخوردهای اولیه از این تغییر نام و رابط کاربری مثبت بوده و کاربران از آن استقبال کرده‌اند. ولی عده‌ای می‌گویند نسخه جدید این فروشگاه با حالت تاریک اندروید ۹ پای سازگاری ندارد.

آپدیت گلکسی استور برای همه کاربران اجباری است چرا که نسخه قبلی این فروش دیگر در دسترس نخواهد بود. اگر از مشتریان سامسونگ هستید، منتظر این آپدیت ۲۰ مگابایتی باشید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

روزبه

۱۳۹۷/۱۲/۱
خیلی خیلی خوب و شیک شده ... خیلی خوشم اومد ازش

mazileo

۱۳۹۷/۱۲/۱
بسیار خوب شده??