خانهاخبار
جی‌ام‌سی آکادیا 2020 از راه رسید

جی‌ام‌سی آکادیا 2020 از راه رسید

جی‌ام‌سی آکادیا 2020 به صورت رسمی معرفی شد. این خودرو از موتور جدید توربوشارژ 2.0 لیتری بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۱۲/۱

جی‌ام‌سی آکادیا 2020 رونمایی شد. این خودرو علاوه بر طراحی ظاهری جدید، تغییرات زیادی را نیز در کابین خود تجربه کرده است. این خودرو در نمونه‌ای به یک موتور جدید 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز شده و همچنین جی‌ام‌سی آن را در مدل جدید AT4 نیز به بازار عرضه می‌کند تا خریداران قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند. در بخش جلویی این خودرو شاهد جلوپنجره جدیدی هستیم. جی‌ام‌سی آکادیا 2020 به صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی LED بهره می‌برد. تریم AT4 این خودرو از طراحی تهاجمی‌تری در مقایسه با تریم‌های دیگر بهره می‌برد و کابین آن نیز مشکی رنگ است.

image

تریم Denali برای این خودرو نیز مانند نمونه قبلی آن در نظر گرفته شده است. در این تریم شاهد استفاده از المان‌های کرومی رنگ در طراحی ظاهری و کابین با رنگ روشن هستیم که در داشبورد آن نیز از چوب استفاده شده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات جمس آکادیا 2020 مربوط به موتور مورد استفاده در آن است. خریداران می‌توانند این خودروی جذاب را با موتور 2.0 لیتری جدید سفارش دهند که از توربوشارژر دوقلو اسکرال بهره می‌برد. علاوه بر این موتور، جی‌ام‌سی آکدیا با موتورهای 2.5 لیتری 4 سیلندر و 3.5 لیتری 6 سیلندر نیز به بازار عرضه می‌شود. موتور توربوشارژ جی‌ام‌سی قادر به تولید 230 اسب بخار قدرت و 350 نیوتون متر گشتاور است. سوپاپ‌های این موتور برای دستیابی به حداکثر قدرت و یا بهترین مصرف سوخت، تنظیم می‌شوند.

image

یکی از ویژگی‌های جذاب این موتور، وجود سیستم Active Fuel Managment بوده که باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود. در حقیقت این سیستم در زمانی که راننده به قدرت بالایی نیاز نداشته باشد، دو سیلندر از 4 سیلندر موتور را غیرفعال می‌کند. این ویژ‌گی در گذشته توسط برخی از شرکت‌ها مورد استفاده قرار گرفته بود. این موتور 2.0 لیتری توربوشارژ به صورت استاندارد در تریم‌های SLT و Denali جی‌ام‌سی آکادیا 2020 قرار گرفته است. علاوه بر موتور جدید، جمس برای این خودروی تولیدی خود از گیربکس جدیدی نیز استفاده کرده است.

image

تمام تریم‌های جی‌ام‌سی آکادیا 2020 به یک جعبه دنده جدید 9 سرعته خودکار مجهز می‌شوند. این گیربکس از سیستم کنترلی جدید جمس، Electronic Precision Shift بهره می‌برد که عملکرد بهتر آن را در پی دارد. از میان ویژگی‌های جدید جی‌ام‌سی آکادیا 2020 می‌توان به حضور شارژر وایرلس 15 واتی در کابین آن اشاره کرد. این خودرو در تریم‌های مجهز به موتور توربوشارژ دارای سیستم ترمز eBoost است. سیستم تعلیق این خودرو در مقایسه با گذشته بهبود یافته که کیفیت سواری و همچنین فرمان‌پذیری بهتری را برای خریدار به همراه دارد. این خودرو از پاییز سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. در حال حاضر قیمت جی‌ام‌سی آکادیا 2020 اعلام نشده است؛ با این حال می‌دانیم این خودروی جدید در ایالت تنسی به تولید می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۱
هر کاریم کنن باز به پراید نمیرسه نه تو قیمت نه تو کیفیت .دشمنان اسلام همیشه از ما عقب ترند