خانهاخبار
تاریخ احتمالی معرفی ایرپاد 2، ایرپاور و آیپد مینی جدید اعلام شد

تاریخ احتمالی معرفی ایرپاد 2، ایرپاور و آیپد مینی جدید اعلام شد

به گزارش یک وبسایت یونانی که مدعی است از اطلاعات منابع نزدیک به اپل آگاهی دارد، تاریخ رویداد ویژه اپل برای معرفی ایرپاد 2، شارژر ایرپاور، آیپد مینی و آیپد معمولی جدید مشخص شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۳۰

گزارشات اخیر حاکی از آن است که اپل به زودی می‌خواهد چند دستگاه جدید را به خط تولید خود اضافه کند، و اگرچه هنوز هیچ خبری به طور رسمی از طرف این شرکت اعلام نشده، ولی یک وبسایت یونانی مدعی است که اطلاعاتی اختصاصی درباره تاریخ عرضه این محصولات دریافت کرده، هرچند کاملا نمی‌توانیم به این اطلاعات اطمینان داشته باشیم.

بر اساس اطلاعاتی که از منابع نزدیک به زنجیره تامین محصولات اپل در چین به دست آمده، این غول بزرگ دره سیلیکون در نیمه دوم ماه مارس، و احتمالا در روز نوزدهم یا بیستم این ماه (۲۸ یا ۲۹ اسفند)، رویدادی ویژه برگزار خواهد کرد تا محصولات جدیدش را معرفی کند.

به دنبال این رویداد، در تاریخ ۲۲ مارس نیز پیش‌فروش این محصولات شروع می‌شود. این طور که به نظر می‌رسد عرضه دستگاه‌ها نیز به طور رسمی از تاریخ ۲۹ مارس آغاز می‌گردد.

این گزارش با همه شایعات قبلی همخوانی دارد. این یعنی اگر این ادعاها درست باشد، مشتریان مي‌توانند منتظر نسل دوم ایرپاد باشند. این محصول با پوششی جدید و چسبنده، تراشه‌ای نو و بهبودیافته، با مدل اضافه‌ای به رنگ سیاه و به صورت ضدآب وارد بازار می‌شود.

علاوه بر این هدست، شارژر پرحرف و حدیث ایرپاور هم بالاخره قرار است رخ‌نمایی کند. در کنار این‌ها، نسل جدید آیپد مینی که آپگریدهای زیادی را تجربه کرده به همراه یک آیپد معمولی که حاشیه‌های آن کاهش یافته و اندازه‌اش ۱۰ اینچ است معرفی خواهد شد.

در حال حاضر، قیمت این محصولات مشخص نیست. ولی شارژر ایرپاور و نسل جدید ایرپاد احتمالا قیمتی حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار خواهند داشت. در بحث آیپد نیز، مدل معمولی آن با کمی افزایش قیمت نزدیک ۴۰۰ دلار پیش‌بینی می‌شود. آیپد مینی اما احتمالا حدود ۳۰۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد، و این در حالی است که آیپد مینی ۴ در حال حاضر ۳۹۹ دلار قیمت دارد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)