خانهاخبار
رندر زمان عرضه LG V50 ThinQ لو رفت

رندر زمان عرضه LG V50 ThinQ لو رفت

چیزی تا شروع رویداد کنگره جهانی موبایل باقی نمانده و ال جی هم یکی از شرکت‌هایی است که در این رویداد شرکت خواهد کرد. حالا تصویری از LG V50 ThinQ که قرار است در خلال همین مراسم معرفی شود لو رفته است.
۱۳۹۷/۱۱/۳۰

شاید این روزها اکثر خبرها به سامسونگ و مراسم آنپکد این شرکت که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود اختصاص داشته باشد، ولی بسیاری از رقبا دارند برای رفتن به بارسلونا آماده می‌شوند تا در کنگره جهانی موبایل از جدیدترین دستگاه‌های خود رونمایی کنند. ال جی هم یکی از این شرکت‌هاست که حالا تصویر یکی از محصولات جدید این شرکت لو رفته است. این دستگاه مطابق انتظارات همان V50 ThinQ است که از نسل پنجم ارتباطات پشتیبانی می‌کند و قرار است در MWC 2019 معرفی شود.

پیش از این گزارش شده بود که ال جی می‌خواهد با کمک اپراتور اسپرینت یک تلفن هوشمند 5G در نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی کند. این تصویر توسط حساب کاربری evleaks@ منتشر شده که سابقه خوبی در زمینه افشای این دست از اطلاعات دارد. تاریخی که روی این رندر دیده می‌شود حاکی از زمان معرفی این محصول است. ال جی در همین تاریخ، یعنی ۲۴ فوریه، قصد دارد مراسم اختصاصی خود را در MWC برگزار کند.

در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره مشخصات این دستگاه در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که V50 از پردازنده کوآلکام اسنپدراگون ۸۵۵ و یک باتری ۴ هزار میلی آمپری استفاده کند.

همان طور که در تصویر دیده می‌شود، حسگر اثر انگشت این دستگاه به پشت بدنه منتقل شده، بنابراین بعید است که V50 ThinQ مثل گلکسی S10 حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای داشته باشد. علاوه بر این، مشخص نیست که دستگاه جدید ال جی همچنان از جک ۳.۵ میلی متری هدفون پشتیبانی خواهد کرد یا نه.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۱۱/۳۰
رندر فیکه