خانهاخبار
ال جی می‌گوید قصد معرفی موبایل منعطف ندارد

ال جی می‌گوید قصد معرفی موبایل منعطف ندارد

رئیس بخش موبایل ال جی در کنفرانسی خبری اعلام کرد که این شرکت فعلا آماده ورود به بازار تلفن‌های هوشمند منعطف نیست و ابتدا باید جایگاه خود را در بازار سروسامان بدهد.
۱۳۹۷/۱۱/۳۰

چیزی تا معرفی موج اول از تلفن‌های هوشمند منعطف باقی نمانده و انتظار می‌رود که سامسونگ، هوآوی و شیائومی تا چند وقت دیگر اولین محصولات خود را در این زمینه روانه بازار کنند. اما ال جی که با تلویزیون رول‌شونده‌اش به نظر می‌رسید خیلی زودتر به این فن‌آوری دست یافته، فعلا قصد ورود به این بازار را ندارد.

این شرکت می‌گوید هنوز برای تولید تلفن هوشمند منعطف خیلی زود است. برایان کوآن، رئیس بخش موبایل و تلویزیون ال جی، در نشستی خبری در شهر سئول اظهار داشت:

ال جی در نمایشگاه کالاهای الکترونیکی مصرفی که در ماه ژانویه برگزار شد از یک تلویزیون رول‌شونده رونمایی کرد. این محصول از فناوری پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که یک گام جلوتر از تکنولوژی منعطف است. ما بحث انتشار تلفن هوشمند منعطف را بررسی کردیم ولی تصمیم گرفتیم که دست به تولید آن نزنیم.

انتظار می‌رود تقاضای بازار برای تلفن‌های هوشمند حدود ۱ میلیون دستگاه باشد، ولی مشکل اصلی ال جی در بخش کسب و کار تلفن‌های هوشمند بازپس‌گیری جایگاه حقیقی این شرکت در بازار است. با توجه به شرایط فعلی، هنوز برای معرفی یک تلفن هوشمند منعطف با برند ال جی خیلی زود است. [البته] در زمینه فناوری، کاملا آماده‌ایم تا با توجه به خواست مصرف‌کنندگان (نسبت به تلفن‌های هوشمند منعطف) واکنش نشان دهیم.

با توجه به این بیانیه درست مشخص نیست که آیا ال جی آمادگی تولید موبایل تاشو را ندارد، یا صرفا آماده عرضه چنین محصولی نیست چون تقاضا برای این دستگاه کم خواهد بود، ولی دلیل دوم منطقی‌تر به نظر می‌رسد. پر واضح است که گجت‌های منعطف هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارند و بازار روی سبک طراحی مشترکی توافق نکرده است. علاوه بر این، معلوم نیست که این دستگاه‌ها در عمل چقدر کاربردی خواهند بود.

یکی از مسئولان ال جی در گفتگو با وبسایت TheVerge گفت: «آن‌چه می‌توانم بگویم این است که ما سال‌هاست به دنبال این سبک طراحی هستیم.»

اگرچه سال‌هاست که پتنت‌های مختلفی از طرف ال جی برای تلفن‌های منعطف منتشر می‌شود، ولی شاید این شرکت واقعا اول باید روی موبایل‌های قدیمی خود تمرکز کند. ال جی در ماه نوامبر پارسال کوآن را به ریاست بخش موبایل این شرکت منصوب کرد تا بتواند تحولی در وضعیت کسب و کار آن‌ها ایجاد کند.

این کمپانی قرار است به زودی دو تلفن هوشمند جدید معرفی کند. به گزارش Kore Times، تایید شده که نام این دو دستگاه V50 ThinQ با قابلیت 5G و G8 ThinQ خواهد بود که در خلال مراسم ال جی در رویداد کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شود. تلفن هوشمند V50 احتمالا چیزی میان ماه مارس و آوریل به بازار می‌آیند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۱۱/۳۰
این خبر کامل نیست در اصل الجی قبلا دو تا گوشی خمیده به نام جی فلکس و جی فلکس 2 رو معرفی کرده و هیچ اباهی از معرفی گوشی خمیده نداره ولی برای اینکه می دونه حتی سامهنگ و بقیه شرکت ها هم نمی تونن به تقلید از الجی گوشی خمیده بسازن برای همین چند ماه دیر تر گوشی خمیده ش رو معرفی می کنه