خانهاخبار
کانن 6 لنز RF جدید در دست تولید دارد

کانن 6 لنز RF جدید در دست تولید دارد

شرکت کانن در خبری اعلام کرد که در حال کار روی 6 لنز RF جدید است و قصد دارد این لنزها را تا اواخر سال 2019 به بازار عرضه کند. قیمت این لنزها هنوز مشخص نشده است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۹

کانن اعلام کرد که مشغول تولید شش لنز RF بدون آیینه است؛ این لنزها شامل دو لنز ۸۵ میلی متری، یک لنز ۲۴-۷۰ میلی متری f/2.8L IS، یک لنز ۱۵-۳۵ میلی متری f/2.8L IS، یک لنز ۷۰-۲۰۰ میلی متری f/2.8L IS و یک لنز ۲۴-۲۴۰ میلی متری f/4-6.3 IS است.

کانن می‌گوید:

همه این شش لنز RF در دست تولید قرار دارند و از سیستم مانت RF جدید کانن استفاده می‌کنند که قطری به اندازه ۵۴ میلی متر دارد و فاصله فوکوس عقب آن کمتر از دوربین‌های موجود EOS DSLR است. به علاوه، این مانت RF ارتباط و انتقال نیرو میان لنز و دوربین را بهبود می‌بخشد. این سازوکار باعث شده کانن سریع‌ترین فوکوس خودکار در میان دوربین‌های فول فریم بدون آیینه را داشته باشد.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به این شش لنز جدید بیندازیم.

RF 85mm F1.2 L USM

image

لنز ۸۵ میلی متری RF F1.2 L USM لنزی با دیافراگم بزرگ و از نوع تله‌فوتو است. این لنز برای عکاسی حرفه‌ای پرتره عملکرد بسیار خوبی دارد و از فاصله کانونی وسیع و سرعت دیافراگم خیلی بالایی برخوردار است.

RF 85mm F1.2 L USM DS

image

لنز ۸۵ میلی متری RF F1.2 USM DS با تکنولوژی Defocus Smoothing لنزی منحصر به فرد است که به طور خاص برای تصویربرداری بوکه طراحی شده. این لنز با برخورداری از دیافراگم بسیار سریع F1.2 تصاویر پرتره فوق العاده‌ای ثبت می‌کند که قطعا نظیر آن را به ندرت دیده‌اید.

RF 24-70mm F2.8 L IS USM

image

لنز ۲۴-۷۰ میلی متری RF F2.8 L IS USM لنزی پرقدرت و با زوم استاندارد است که برای حرفه‌ای‌ها و طرفداران عکاسی طراحی شده تا در زمینه عکاسی پرتره، عکاسی از منظره، مستندسازی یا در عروسی‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

RF 15-35mm F2.8 L IS USM

image

لنز ۱۵-۳۵ میلی متری RF F2.8 L IS USM زاویه‌ای عریض و دیافراگمی سریع را داخل پکیجی ایده‌آل برای عکاسان حوزه‌های مختلف از جمله معماری، عکاسی داخلی یا عکاسی از مناظر فراهم کرده است.

RF 70-200mm F2.8 L IS USM

image

لنز ۷۰-۲۰۰ میلی متری RF F2.8 L IS USM لنزی است که داشتن آن برای همه عکاسان حرفه‌ای، خصوصا آن‌هایی که در زمینه عکاسی عروسی، عکاسی ورزشی یا عکاسی از حیات وحش فعالیت دارند، ضروری است. این لنز وسیله‌ای چندمنظوره، پرسرعت، و با قابلیت‌های مرسوم تله‌فوتو است که می‌تواند پکیج هر عکاسی را به خوبی تکمیل کند.

RF 24-240mm F4-6.3 IS USM

image

لنز ۲۴-۲۴۰ میلی متری RF F4-6.3 IS USM لنزی ایده‌آل برای همه تازه‌واردان و کسانی است که به تازگی عکاسی خود را شروع کرده و عاشق سفر هستند. این لنز چندمنظوره و قابل حمل رنجی از فواصل کانونی مختلف را برای ضبط تصاویر خارق العاده، آن هم در بدنه‌ای جمع و جور و سبک، در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

زمان عرضه

کانن هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این محصولات ارائه نکرده است، اما گفته می‌شود که آن‌ها را تا انتهای سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)