خانهاخبار
گلکسی S6 و S6 Edge همچنان آپدیت دریافت می‌کنند

گلکسی S6 و S6 Edge همچنان آپدیت دریافت می‌کنند

با وجود این که چهار سال از زمان عرضه گلکسی اس 6 و اس 6 اج می‌گذرد، و این دو دستگاه سال پیش آپدیت اوریو را دریافت نکردند، ولی حالا به نظر می‌رسد نسخه جدید اندروید برای آن‌ها منتشر شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۲۸

گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج حدود چهار سال پیش و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۵ لالی پاپ به بازار آمدند. این دو دستگاه در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ آپدیت اندروید مارشملو و نوقا را دریافت کردند، اما در سال ۲۰۱۸ علی‌رغم همه خبرهایی که به گوش می‌رسید خبری از اندروید اوریو نشد. به‌لحاظ فنی، پنجره زمانی استاندارد برای دریافت آپدیت‌های امنیتی چند وقت پیش برای این دستگاه‌ها بسته شد، ولی باور بکنید یا نه، سامسونگ همچنان برای این دو پرچمدار کهنه‌کار خود آپدیت نرم‌افزاری منتشر می‌کند.

چند روز پیش وبسایت SamMobile اعلام کرد که آپدیت جدیدی به صورت OTA برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در امارات منتشر شده است. بنابراین می‌توانیم احتمال دهیم که نسخه جدید این سیستم عامل تا حالا در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار گرفته باشد، یا نهایتا ظرف چند روز آینده در دسترس آن‌ها قرار بگیرد. با وجود این که سامسونگ ظاهرا به جای انتشار بهینه‌سازی‌های رابط کاربری خود مشغول عرضه وصله‌های امنیتی گوگل در ژانویه است، ولی اجرای نرم‌افزاری متعلق به سال ۲۰۱۹ بر روی دستگاهی متعلق به سال ۲۰۱۵ قطعا اتفاقی نادر به نظر می‌رسد.

اگر کاربر گلکسی اس ۶ یا اس ۶ اج هستید، حتما از دریافت این آپدیت خوشحال می‌شوید ولی احتمالا زیاد متعجب نخواهید شد. چون همین چند ماه پیش بود که یک آپدیت امنیتی برای این دستگاه منتشر شد.

این اتفاق می‌توانید نویدبخش اتفاقات خوبی برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج باشد که بر اساس اطلاعات صفحه رسمی وبسایت سامسونگ، همچنان باید آپدیت‌های امنیتی را دریافت کنند. دریافت سه آپدیت بزرگ سیستم عامل به جای دو آپدیت اتفاق بسیار خوبی خواهد بود، و سری اس ۷ نیز می‌تواند از آن بهره‌مند شود، ولی بعید است که این سیاست به این زودی‌ها برای همه دستگاه‌ها اعمال گردد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

خالد

۱۴۰۰/۶/۲۹
f

میثم

۱۳۹۷/۱۱/۲۹
دوستان کسی آپدیت اندروید ۸ براش اومده . لطفا بگین

mazileo

۱۳۹۷/۱۱/۲۸
فاز سامسونگ چیه؟??

مهدی

۱۳۹۷/۱۱/۲۸
خدایی تا همین امروزم خیلی شیکه...

Mohammad

۱۳۹۷/۱۱/۲۸
نوت ۵ چطور از هر دو تای اینا قوی تره که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری