خانهاخبار
دوربین Mi Home Security 1080p با قیمتی مناسب توسط شیائومی معرفی شد

دوربین Mi Home Security 1080p با قیمتی مناسب توسط شیائومی معرفی شد

دوربین مداربسته جدید شیائومی با نام Mi Home Security Camera Basic 1080p برای بازار هند معرفی شد. قیمت این دوربین فقط 28 دلار است.
۱۳۹۷/۱۱/۲۷

شیائومی به تازگی یک محصول جدید دیگر از دسته محصولات خانه هوشمند خود را روانه بازار هند کرده است. این غول بزرگ چینی، بعد از چند وقت نمایش تبلیغات مختلف، بالاخره دوربینی مقرون‌به‌صرفه را برای مشتریان هندی این شرکت عرضه نمود. Mi Home Security Camera Basic 1080p در ویترین دوربین‌های خانگی شیائومی کنار دوربین امنیتی ۳۶۰ درجه‌ای این شرکت قرار می‌گیرد که سال گذشته معرفی شده بود.

این طور که پیداست، این دوربین بیسیک توانایی فیلمبرداری با کیفیت 1080p را دارد و پوشش میدانی لنز آن ۱۳۰ درجه است. به علاوه، در این دوربین شاهد همان ویژگی‌هایی هستیم که روی اکثر دوربین‌های ۳۶۰ درجه‌ای قبلی این شرکت دیده می‌شد. می هوم بیسیک از قابلیت تشخیص حرکت برخوردار است و می‌تواند با دید در شب مادون قرمز به وضوح تصویربرداری کند. ویژگی گفتگو هم روی این دوربین قرار داده شده تا کاربران از راه دور بتواند با کمک بلندگوهای دستگاه حرف بزنند.

Mi Home Security Camera Basic برخلاف دوربین قبلی شیائومی اجزای چرخشی ندارد، به همین خاطر میدان دید آن به همان ۱۳۰ درجه‌ای که گفتیم محدود است. میدان دید این دوربین وسعت خوبی دارد ولی همچنان به خوبی دوربین ۳۶۰ درجه‌ای قبلی این شرکت نیست. اگر این دوربین را به طور مناسب در یکی از گوشه‌های اتاق نصب کنید، می‌توانید از آن برای پوشش کامل فضا استفاده نمایید.

دوربین امنیتی جدید شیائومی به کمک چراغ مادون قرمز خود از قابلیت دید در شب برخوردار است و می‌تواند در تاریکی تا ۱۰ متر دورتر از خود را ببیند. شیائومی با استفاده از برخی الگوریتم‌های ویژه مدعی است که سیستم تشخیص حرکت این دستگاه را بهبود بخشیده تا به راحتی متوجه حرکت اشیا کوچک شود. دوربین هوشمند این شرکت می‌تواند از حداکثر ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اضافه‌ای استفاده کند که از طریق کارت microSD در اختیار این دستگاه قرار می‌گیرد.

قیمت این دستگاه معادل ۲۸ دلار آمریکا برآورد می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)