خانهاخبار
برپایی بیلبوردهای تبلیغاتی رویداد آنپکد گلکسی در سراسر دنیا

برپایی بیلبوردهای تبلیغاتی رویداد آنپکد گلکسی در سراسر دنیا

یک هفته تا مراسم آنپکد گلکسی سامسونگ باقی مانده و حالا این شرکت فاز تبلیغات جهانی خود را آغاز کرده است. بر این اساس، بیلبوردهایی در نقاط کلیدی دنیا برپا شده که عبارت آشنایی روی آن به چشم می‌خورد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۴

سامسونگ هفته آینده از سری جدید گلکسی S10 به همراه چند دستگاه دیگر، از جمله تلفن هوشمند منعطف خود، رونمایی می‌کند. این شرکت در تاریخ ۱ اسفند، یعنی چهارشنبه هفته آینده، رویداد آنپکد گلکسی را در سن فرانسیسکو برگزار می‌کند. حالا سامسونگ درست یک هفته پیش از این رویداد مورد انتظار، با برپایی بیلبوردهای غول‌پیکر در سراسر دنیا تبلیغات درباره خط تولید جدید پرچمداران جذاب خود را آغاز کرده است.

اولین بیلبورد مربوط به این مراسم در میدانی در شهر پاریس برپا شده بود که خبر مربوط به آن را به اطلاع شما رسانده بودیم. حالا این تبلیغات وارد فاز گسترده جهانی شده است.

آینده آشکار می‌شود

سامسونگ در چند روز گذشته بیلبوردهای زیادی در نقاط کلیدی سراسر دنیا برپا کرده است. میدان تایمز نیویورک، پیازا دل دوموی میلان، میدان کالائوی مادرید، ساختمان هیدروپروجکت مسکو و هیرن سنگاپور از جمله این نقاط هستند.

این بیلبوردها هم مثل بیلبوردی که در شهر پاریس برافراشته شده بود، حاوی عبارتی به زبان کره‌ای است که ترجمه آن می‌شود: The future unfolds یا «آینده آشکار می‌شود». سامسونگ در کنار این بیلبوردها چند تیزر ویدیویی هم ساخته که در آن‌ها مجددا همین عبارت دیده می‌شود. این شرکت می‌گوید می‌خواهد «رویایی جدید و قابل توجه را از برند گلکسی به نمایش بگذارد که آینده نوآوری‌های موبایلی را متحول خواهد کرد». شاید منظور کره‌ای‌ها از این جمله به نوعی توصیف تلفن هوشمند منعطف سامسونگ باشد.

امسال دهمین سال از معرفی خط تولید سری گلکسی اس است و هیجان طرفداران این شرکت با توجه به احتمال معرفی موبایل تاشوی سامسونگ دوچندان شده است. ولی صبر و انتظارها دیگر تقریبا به سر آمده و چیزی نمانده تا بالاخره شاهد آشکار شدن آینده در رویداد بزرگ این شرکت باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mazileo

۱۳۹۷/۱۱/۲۴
??