خانهاخبار
رندرهای جدید موبایل منعطف شیائومی سامسونگ را به چالش می‌کشد

رندرهای جدید موبایل منعطف شیائومی سامسونگ را به چالش می‌کشد

تلفن هوشمند منعطف شیائومی که حالا رندرهای جدیدی از آن منتشر شده موبایل مورد انتظار سامسونگ را به چالش می‌کشد، چون این دستگاه می‌تواند دو بار تا شود.
۱۳۹۷/۱۱/۲۵

یک روز پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹، قرار است طی مراسمی در کالیفرنیا از جدیدترین پرچمداران سامسونگ رونمایی شود، اما به نظر می‌رسد شیائومی برنامه‌های جذاب‌تری برای بازار نمایشگرها و تلفن‌های هوشمند منعطف دارد. بر اساس گزارشات و خبرهای جدید، این شرکت چینی ظاهرا همچنان مشغول کار روی چالش‌های فنی پیش روی موبایل‌های تاشوی خودش است و دارد سه حالت مختلف این دستگاه را آزمایش و بررسی می‌کند. وبسایت آلمانی LetsGoDigital در گزارشی اعلام کرده که شیائومی می‌خواهد تلفن منعطف خود را شیائومی Dual Flex یا شیائومی MIX Flex بنامد.

وبسایت LetsGoDigital، بر اساس ویدیویی که چندی قبل در آن طرحی از نحوه عملکرد موبایل تاشوی شیائومی به تصویر کشیده شده بود، رندرهای تازه‌ای منتشر کرده که تصویر آن را در پایین مطلب مشاهده می‌کنید. تیم روابط عمومی بخش جهانی شیائومی درباره این دستگاه در وبلاگ رسمی این شرکت می‌گوید:

شیائومی اولین شرکتی است که تلفنی ساخته که نمایشگر آن دو بار تا می‌شود. ما در این سه حالت مختلف – حالت یک تا، حالت دو تا و حالت تبلت – با چالش‌های فنی گوناگونی مواجه بودیم. شیائومی پیش از یافتن بهترین راهکار ممکن تحقیقات گسترده‌ای انجام داد تا به مکانیزم مستحکمی برای تلفن‌های تاشو دست یابد.

هر نوآوری نتیجه همکاری مشترک بخش تحقیق و توسعه شرکای زنجیره تامین و تولیدکننده دستگاه است. اگر فکر می‌کنید یک نمایشگر تاشو به راحتی و بدون نیاز به دستاوردهای فناورانه بزرگ می‌تواند به یک تلفن هوشمند تاشو تبدیل شود، سخت در اشتباهید. هر بخش از زنجیره صنعت نیازمند مشارکت منحصر به فرد همان بخش است. شیائومی باور دارد که محصولات نوآورانه و تجربه کاربری مناسب با همکاری و همیاری درست طرفین میسر می‌شود.

همان طور که می‌دانید سامسونگ هم یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان بازار موبایل است که قرار است تلفن تاشوی خود را به زودی معرفی کند، ولی چیزی که شیائومی مشغول کار روی آن است باعث می‌شود محصول سامسونگ در مقایسه با دستگاه شیائومی کم‌ارزش‌تر به نظر برسد. البته هنوز معلوم نیست که گوشی منعطف شیائومی چه زمانی به بازار می‌آید ولی بر اساس گزارشی که از کره به دست ما رسیده، باید در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ منتظر آن باشیم.

با این حال شاید بتوانیم در MWC 2019 نگاه کوتاهی به این دستگاه بیندازیم، چون احتمالا شرکت‌های بیشتری در این رویداد به نمایش تلفن‌های تاشوی خود خواهند پرداخت.

LetsGoDigital با ارائه اطلاعاتی درباره ویژگی‌های تلفن منعطف شیائومی می‌گوید وقتی این دستگاه را از دو طرف آن تا می‌کنید، صفحات تاشده به سمت مرکز پشت دستگاه برمی‌گردد. در این حالت فضای نسبتا کمی از نمایشگر در اختیار شما قرار می‌گیرد که صفحه‌ای عریض را فراهم می‌کند. در بالای بدنه این گوشی یک دکمه پاور و در پایین بدنه نیز پورتی از نوعی USB Type-C قرار داده شده است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمدی

۱۳۹۸/۱/۱۲
اگه پول توی جلوگیری از سکسکه بود جلوی سکسکه رم میگرفتن

مجتبی

۱۳۹۷/۱۱/۲۵
الان جنگ سر تعداد دوربینه ،از سال بعد جنگ سر تعداد صفحات تاشو هست،یهو گوشی میاد مثل آکاردئون باز میشه.
محافظ صفحه هم که بنظر میاد بخاطر باز و بسته شدن صفحه نمایش کاربرد نداشته باشه .

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۲۵
دانش بشر لحظه‌به‌لحظه در حال پیشرفت و تحول است، با این حال هنوزم که هنوزه نتونستن جلوی سِکسِکه را بگیرن?