خانهاخبار
تیزرهای رسمی پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ

تیزرهای رسمی پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ

سامسونگ با انتشار چند تیزر تبلیغاتی برخی مشخصات فنی پرچمداران تازه خود را تأیید کرد. گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به زودی با دوربین اصلی سه گانه و قابلیت شارژ بی سیم معکوس معرفی می‌شوند.
۱۳۹۷/۱۱/۲۴

image

 

هر روز به 20 فوریه (1 اسفند) و برگزاری رویداد اختصاصی آنپکد سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم. روز گذشته پس از انتشار گزارش‌های متفاوت از منابع مختلف شاهد انتشار برخی اطلاعات توسط کمپانی سامسونگ درباره محصولات تازه آن بودیم. اگر اخبار دنیای موبایل را دنبال می‌کنید، احتمالا مطلع هستید که خانواده پرچمداران گلکسی اس 10 و اولین گوشی منعطف آن به نام گلکسی فلکس یا گلکسی فولد قرار است در رویداد آنپکد معرفی شوند. حالا این گوشی‌ها در تیزری رسمی توسط سامسونگ ویتنام در شبکه اجتماعی یوتیوب به اشتراک گذاشته شده‌اند.

حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر پنل نمایش

این تیزرها تقریبا کوتاه هستند اما همچنان می‌توان در خلالشان مهم‌ترین مشخصات گوشی‌های پرچمدار و تازه سامسونگ را تأیید کرد. اولین موضوع تأیید شده حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش گلکسی اس 10 از نوع اولتراسونیک است که البته از ماه‌ها پیش شاهد انتشار گزارش‌هایی درباره آن بودیم. در این تیزرها مشخصا به کلمه Ultrasound اشاره شده است که نشان می‌دهد سامسونگ از تکنولوژی پرسرعت و با دقت بالای اولتراسونیک در پرچمداران گلکسی اس 10 خود بهره گرفته است.

امکان شارژ بی سیم معکوس

در کنار حسگر اثرانگشت سطح بالای اولتراسونیک، در تیزرهای تبلیغاتی پیش رو شاهد هستیم که دوربین‌ها و همچنین باتری و دوام آن قرار است از مهم‌ترین مزیت‌های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس باشند. در همین بخش باید خیلی کوتاه اشاره کنیم گلکسی اس 10 ای که سطح پایین‌ترین مدل در این خانواده است، از حسگر فیزیکی اثرانگشت در کناره بدنه بهره می‌برد.

دوربین سلفی با پشتیبانی از ضبط ویدیو 4K و OIS

پیش از این هم شایعه شده بود که پرچمداران گلکسی اس 10 احتمالا از امکان شارژ بی سیم معکوس برخوردار می‌شوند. حالا سامسونگ ویتنام در تیزر تبلیغاتی‌اش این موضوع را تأیید کرده است که نشان می‌دهد کاربران قادر خواهند بود سایر محصولات هوشمندشان را به کمک گوشی هوشمند خود شارژ کنند. این گوشی‌های تازه همچنین به دوربین سلفی توانمند مجهز شده‌اند که از امکان ضبط ویدیوی 4K پشتیبانی می‌کنند و لرزشگیر تصویرشان به کمک کاربر می‌آید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)