خانهاخبار
سونی، دلیل غیبت خود در نمایشگاه E3 2019 را بیان کرد

سونی، دلیل غیبت خود در نمایشگاه E3 2019 را بیان کرد

مدیر عامل سرگرمی‌های تعاملی سونی، آقای شاون لیدن درطی مصاحبه‌ای از دلیل عدم حضور سونی در E3 2019 سخن گفته است.
۱۳۹۷/۱۱/۲۴

درطی چند سال اخیر، سونی توانسته که مراسم‌هایی با شکوه را درطی نمایشگاه E3 برگزار کند. حال مطابق سنت سالانه،‌ انتظار می‌رفت که سونی خود را برای نمایشگاه E3 2019 آماده کند، اما سونی در کمال تعجب اعلام کرد که این شرکت برای اولین بار، قصد شرکت در این نمایشگاه سالانه را ندارد. حال آقای شاون لیدن، مدیر عامل سرگرمی‌های تعاملی سونی در طی مصاحبه‌ای دلیل این اقدام را توضیح داده است. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید.

image

به جرات می‌توان گفت که خروج سونی از مراسم E3 2019 یکی از شوکه کننده ترین اخبار در حوزه بازی‌ و گیمینگ بود؛ این شرکت سال‌هاست که در این مراسم حاضر شده و عناوین مختلف را نمایش می‌دهد. واقعا دلیل این حرکت سونی چه بود؟ شاون لیدن،‌ مدیر عامل سرگرمی‌های تعاملی سونی، در مصاحبه‌ای با CNet دلیل این اقدام را توضیح داده است. شاون لیدن ادعا دارد که نمایشگاه E3 دیگر مانند گذشته برای ما و بازیکنان کارایی و منفعتی ندارد و ما به دنبال راه‌های تازه برای جلب توجه هواداران خود هستیم. او در ادامه گفته است:

دنیا همیشه در حال تغییر است، اما درطول تمامی این سال‌ها، E3 همچنان تغییری نداشته است. با پیشرفت صنعت گیمینگ‌، سونی همیشه درحال یافتن راه‌هایی تازه برای جلب توجه بازیکنان است تا بتواند بهترین مکان برای بازی کردن را ایجاد کند. طرفداران از ما انتظار دارند که به نوآوری و خلاقیت خود ادامه دهیم و به همین جهت،‌ در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۹ حضور پیدا نخواهیم کرد.

درحال حاضر مشخص نیست که سونی چه برنامه‌ای در سر دارد، اما مسلما چند تئوری در این زمینه وجود دارد. اول از همه، به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد زمان‌بندی عرضه عناوین خود را به گونه‌ای تغییر دهد که در هر سال شاهد عرضه حداقل ۳ بازی AAA باشیم و در میان این بازه‌های زمانی، عناوین ترد پارتی و یا سایر بازی‌ها عرضه شوند. مسلما چندان تضمینی به این تئوری نیست، اما موردی که بسیار جالب است، آماده شدن سونی برای عرضه کنسول بازی پلی استیشن ۵ است. به گفته برخی منابع، سونی با لغو حضور خود در E3 و حتی PSX قصد دارد که تمام تمرکز خود را روی عرضه پلی استیشن ۵ بگذارد و اگر این موضوع واقعیت پیدا کند، می‌توان گفت که عرضه PS5 تا پایان تعطیلات سال ۲۰۱۹ چندان دور از ذهن نخواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۱۱/۲۵
سونی دگه همه قبولش دارن و نیازی ب تبلیغات نداره

mohamad

۱۳۹۷/۱۱/۲۴
توی منبع خبر gamespot هیچ اشاره ای به PS5، کنسول نسل بعد سونی نشده و بنظر میرسه نویسنده محترم جی اس ام، خودشون این بخش آخر خبر رو ساختن و نوشتن.
مرسی

علی

۱۳۹۷/۱۱/۲۴
سونی داره انحصاری هاش میاد نیازی نداره یه دمو نشون بده همرو منتظر نگه داره
نسل بعدش هر وقت بیاد باید منتظر بازی روش بمونید
راک استار همین روزا جی تی ای رونمایی میکنه
خبر اپدیت ایو اس ایفون بزنید ببینیم
خبرهای تحریم ایفون از سوی ایران به وقتش میزنید
سخت افزارش نتونه کسی بخره