خانهاخبار
آیا شما از زنگ‌های هوشمند استفاده می‌کنید؟

آیا شما از زنگ‌های هوشمند استفاده می‌کنید؟

این تکنولوژی جایگزین زنگ‌های قبلی، از امنیت و راحتی فوق العاده‌ای برخوردار است. آیا شما از آن استفاده می‌کنید؟
۱۳۹۷/۱۱/۲۴

به من نیز همانند بسیاری از شما در کودکی آموزش داده‌اند که درب را برای هر کسی باز نکنم و هنوز هم فکر می‌کنم که این یک قانون خوب و موثر است. اما در حال حاضر دستگاهی وجود دارد که باعث می‌شود تا غریبه‌ها از در ورودی وارد نشوند.

image

مفهوم زنگ در هوشمند ساده است. اگر کسی زنگ در را بزند و یا نزدیک به درب شما قرار گیرد، از طریق تلفن همراه به شما اطلاع رسانی خواهد شد. این اطلاع رسانی همراه با ویدیوی زنده از مقابل درب خواهد بود. برخی از زنگ‌های هوشمند به شما اجازه می‌دهد تا با مراجعه کننده خود از طریق تلفن خودتان و بلندگوی تعبیه شده در زنگ ارتباط برقرار کنید. برخی از زنگ‌ها به شما اجازه می‌دهد درب را از طریق گوشی خود باز کنید. از دیگر ویژگی‌های این زنگ‌ها دوربین فعال حرکتی است که می‌تواند در برابر سارقانی که مقابل زنگ قرار می‌گیرند عمل کرده و بنا را محافظت کند.

image

مسائلی که باید در هنگام انتخاب برندها (به غیر از هزینه) مورد توجه قرار گیرند عبارت است از وضوح نمایش زنده، تاخیر بین زنگ و زنگ هشدار و ارتباط دو طرفه صوتی. به نظر می‌رسد این دستگاه‌ها علیرغم مفید بودن، در باز دارندگی سرقت‌ها خوب عمل کنند. از دلایل دیگری که شما را مجاب می‌کند از این زنگ‌های هوشمند استفاده کنید می‌توان به عدم مراجعه حضوری به درب ورودی اشاره نمود. شما به منظور استقبال به سمت درب ورودی خواهید رفت و بقیه موارد را گوشی تلفن همراهتان برایتان انجام خواهد داد. دیگر دلیل موجه استفاده، همان خاصیت حرکتی دوربین این زنگ‌های هوشمند در قبال سارقان می‌باشد. خوشبختانه طیف وسیعی از برندها برای خرید این زنگ‌های هوشمند وجود دارد.

image

بنابراین ما می‌توانیم به دنبال پاسخ به پرسش‌های زیر باشیم:

  • آیا شما از یک زنگ هوشمند استفاده می‌کنید؟
  • آیا از هزین‌های که پرداخت نموده‌اید راضی هستید؟
  • آیا این زنگ در مقابل سارقان درست عمل کرده است؟
  • عملکرد مورد انتظارتان در مقابل سارقان چه بوده است؟
  • شما برای یک زنگ هوشمند چه ویژگی‌هایی را پیشنهاد می‌کنید؟
  • چه زنگ‌های هوشمندی را توصیه نمی‌کنید؟

نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)