خانهاخبار
اولین تیزر نسل جدید اوپل کورسا منتشر شد

اولین تیزر نسل جدید اوپل کورسا منتشر شد

تیزر نسل جدید اوپل کورسا از سوی سازنده آن در فضای مجازی منتشر شد. این تیزر نسل جدید این خودرو را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۳

جنرال موتورز در گذشته نه چندان دور، در سال 2017 اوپل و واکسهال را به گروه PSA واگذار کرد. با انجام این معامله، می‌توان با اطمینان خبر از توسعه خودروی اوپل کورسا F داد. این خودروی جدید بر اساس پلتفرم Common Modular Platform یا CMP توسعه پیدا می‌کند. این پلتفرم برای توسعه بسیاری از خودروهای گروه PSA مانند نسل آینده پژو 208 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروز شرکت اوپل اولین تیزر از نسل ششم کورسا را منتشر کرده است. این خودرو در اواخر سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این خودروی کوچک به چراغ‌های LED مجهز می‌شود. در سال 2015 اولین تصاویر جاسوسی اوپل آسترا به اینترنت راه پیدا کرد.

image

به تازگی تصاویر نسل جدید اوپل کورسا در فضای مجازی منتشر شده که خبر از استفاده از چراغ‌های هالوژنی در این محصول می‌دهد. این خودرو به احتمال زیاد در نمونه‌های سه درب و 5 درب روانه بازار می‌شود. این خودرو باید با خودروهایی مانند سئات ایبیزا و فولکس واگن پولو رقابت کند.

image

در حال حاضر اوپل در رابطه با مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است؛ با این حال انتظار می‌رود قدرت این خودرو را موتورهای توربوشارژ کم حجم گروه PSA تامین کند. در این میان می‌توان به موتور 3 سیلندر با حجم 1.2 لیتر PureTech این گروه اشاره کرد. علاوه بر موتورهای بنزینی، شاهد عرضه نمونه‌ای از این خودرو با موتورهای برقی نیزخواهیم بود.

اوپل در گذشته نه چندان دور به این موضوع اشاره کرده بود که در سال 2020 از نمونه تمام برقی کورسا با نام eCorsa رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود نمونه بنزینی این خودرو پیش از پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)