خانهاخبار
تماشا کنید؛ ویدیوی مفهومی از گوشی تاشو RAZR 2 موتورولا

تماشا کنید؛ ویدیوی مفهومی از گوشی تاشو RAZR 2 موتورولا

گفته می‌شود که موتورولا قصد دارد سری گوشی‌های تاشوی خود را دوباره احیا کند. شایعه شده است نسل تازه RAZR از پنل نمایش تاشو بهره می‌برد و سیستم عامل آن هم اندروید خواهد بود.
۱۳۹۷/۱۱/۲۳

یکی از جالب توجه‌ترین شایعه‌های موبایلی در سال 2019 احتمال بازگشت گوشی‌های تاشوی محبوب موتورولا است. انتظار می‌رود که نسل تازه RAZR درواقع یک گوشی اندرویدی با حفظ نمای ظاهری مشابه نسل پیشین باشد. ممکن است که یک صفحه نمایش کوچک در پنل رویی این گوشی تعبیه شود و زمانی که کاربر آن را باز می‌کند، با نمای پنل نمایش تاشوی بدون حاشیه مواجه شود. البته این‌ها تنها حدس و گمان هستند و بر اساس طراحی پتنتی که موتورولا به ثبت رسانده است در گزارش‌های مرتبط و اخیر درباره RAZR دیده شده‌اند.

image

 

یک طراح خلاق تصاویر و ویدیوی مفهومی از Motorola RAZR (2019) را با توجه به شایعه‌ها و پتنت‌های ثبت شده سازنده به تصویر کشیده است. در این ویدیو به خوبی می‌توان روند پخش ویدیو روی صفحه نمایش کوچک بیرونی را در هنگام بسته بود دستگاه مشاهده کرد. دوربین این گوشی مفهومی زیر پنل نمایش بیرونی تعبیه شده است که باعث می‌شود در شرایط بسته بودن به دوربین سلفی تبدیل شود و در هنگام باز شدن کامل مانند دوربین اصلی عمل کند. پنل نمایش بیرونی در ویدیوی مفهومی پیش رو همچنین نوتیفیکیشن‌های گوشی را نشان می‌دهد. لوگوی معروف موتورولا در پنل پشتی RAZR (2019) دیده می‌شود که حدس می‌زنیم حسگر فیزیکی اثرانگشت هم در آن قرار گرفته باشد. موتورولا همچنین احتمالا گوشی RAZR (2019) یا RAZR 2 را در نسخه‌های متعدد و رنگ‌های متفاوت معرفی خواهد کرد.

براساس ادعای Wall Street Journal گوشی هوشمند تازه RAZR 2 احتمالا به صورت محدودی عرضه می‌شود و حداقل قیمت فروش آن هم 1500 دلار است. براساس گزارش دیگری، انتظار می‌رود که موتورولا این گوشی را در تعداد محدودی تولید کند و در ابتدا تنها 200000 واحد از آن را روانه بازار سازد. از طرفی همین تعداد ظاهرا کم می‌تواند 300 میلیون درآمد فروش برای موتورولا به همراه داشته باشد و تأثیر چشمگیری بر وضعیت مالی این کمپانی بگذارد.

اگر RAZR (2019) واقعا وجود داشته باشد و موتورولا دوباره این سری محبوب را با یک گوشی اندرویدی احیا کند، ممکن است دستگاهی که در واقعیت شاهد رونمایی از آن خواهیم بود اصلا شبیه به RAZR 2019 مفهومی پیش رو نباشد. فعلا اطلاعات دیگری در این باره در دسترس نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)