خانهاخبار
دو موقعیت شغلی جدید گوگل از نزدیک بودن عرضه پیکسل واچ خبر می‌دهد

دو موقعیت شغلی جدید گوگل از نزدیک بودن عرضه پیکسل واچ خبر می‌دهد

گوگل به تازگی در دو منصب مرتبط با دستگاه‌های پوشیدنی درخواست جذب نیرو کرده و این اتفاق باعث شده شایعاتی مبنی بر نزدیک بودن زمان عرضه ساعت هوشمند این شرکت به وجود بیاید.
۱۳۹۷/۱۱/۲۳

اضافه شدن موقعیت‌های شغلی جدید در وبسایت Google Careers می‌تواند حاکی از عرضه پیکسل واچی باشد که طرفداران گوگل مدت‌هاست منتظر آن هستند.

پارسال شایعاتی به گوش می‌رسید که گوگل قصد دارد پیکسل واچ را در کنار پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال معرفی کند. ولی متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد و تایید شد که این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۸ ساعت هوشمند خود را معرفی نخواهد کرد.

حالا با شروع سال جدید میلادی و اضافه شدن دو موقعیت شغلی جدید در وبسایت نیازمندی‌های شغلی گوگل، شاید چیز زیادی تا زمان معرفی و عرضه پیکسل واچ باقی نمانده باشد.

اولین موقعیت شغلی منصب معاونت بخش مهندسی سخت‌افزار در حوزه دستگاه‌های پوشیدنی است. در توضیحات این بخش گفته شده کسی که در این منصب قرار می‌گیرد باید با مدیر ارشد بخش سخت‌افزارهای گوگل کار کند، و چشم‌انداز طراحی و توسعه محصولات پوشیدنی این شرکت را ترسیم خواهد کرد.

موقعیت شغلی دوم منصب مدیریت طراحی دستگاه‌های پوشیدنی در بخش سخت‌افزارهای مصرفی است. کسی که در این منصب قرار می‌گیرد باید به روشی دست یابد که بتواند عملا گوگل را دست مشتریان این شرکت قرار دهد.

در حال حاضر تنها محصول پوشیدنی گوگل Pixel Buds است که تاکنون توانسته به خوبی ایرپاد اپل را به چالش بکشد. بعید است که این شرکت صرفا برای پیکسل باد تصمیم به استخدام نیرویی جدید برای معاونت بخش دستگاه‌های پوشیدنی گرفته باشد. بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که پیکسل واچ احتمالا به زودی معرفی می‌شود.

گوگل همچنین اخیرا تکنولوژی ساعت هوشمند شرکت Fossil Group را به مبلغ ۴۰ میلیون دلار خریداری کرد. این شرکت پیش از این با برندهای مختلفی نظیر Misfit, Fossil و Kate Spade همکاری کرده بود. با این حال مشخص نیست که دقیقا چه نوع فناوری‌ای در این معامله فروخته شده است.

پیکسل واچ از سیستم عامل Wear OS استفاده می‌کند که قبلا با نام Android Wear شناخته می‌شد. گوگل با تغییر نام این سیستم عامل علاوه بر افزودن امکان پشتیبانی از دستیار شخصی خود، به از بین بردن ابهاماتی دست زد که باعث می‌شد کاربران فکر کنند برای استفاده از ساعت‌های هوشمند باید دستگاه خود را به تلفن‌های هوشمند اندرویدی وصل نمایند.

البته Wear OS همچنان از مشکلات خاصی مثل لگ و کمبود اپلیکیشن‌های شخص ثالث رنج می‌برد. اگر پیکسل واچ واقعا در راه باشد، هر کسی که در این موقعیت‌های شغلی قرار می‌گیرد باید تلاش زیادی انجام دهد تا بتواند توجه بازاری که توسط شرکت‌های بزرگ تسخیر شده را به خود جلب کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)