خانهاخبار
تعطیلات نوروز را در تهران چگونه سپری کنیم؟

تعطیلات نوروز را در تهران چگونه سپری کنیم؟

تهران این شهر پر از دود و دم که همیشه بدنام به آلودگی و ترافیک است، چهره جذابی هم دارد که در برخی روزهای سال زیبا تر دیده می شود.
۱۳۹۷/۱۱/۲۱

تهران این شهر پر از دود و دم که همیشه بدنام به آلودگی و ترافیک است، چهره جذابی هم دارد که در برخی روزهای سال زیبا تر دیده می شود.

اگر تا به امروز نوروز را در تهران سپری نکرده اید پیشنهاد می کنم نوروز امسال سری به این پایتخت شلوغ و دیدنی بزنید تا دیدتان نسبت به طهران عوض شود. چرا که بی ترافیک ترین و خلوت ترین چهره این شهر زیبا تنها در آرامش نوروز قابل مشاهده خواهد بود.

جاهای دیدنی تهران در ایام نوروز

یکی از معروف ترین و مهم ترین جاذبه های تهران، موزه های جذاب و دیدنی ایست که همیشه در ایام نوروز مملو از بازدید کننده هستند. این موزه های تاریخی که بیشتر در شمال و مرکز شهر قرار دارد پیشینه تاریخی کشور را در قلب خود جای داده است.

 برای مثال شاید کمتر کسی به تهران سفر کند و به باغ موزه سعد آباد و نیاوران گذرش نیفتد. زمانی که بازدید کننده این موزه های دیدنی باشید قطعاً برای صرف ناهار گزینه ای بهتر از دربند پیدا نخواهید کرد چرا که این مکان تفریحی در تهران یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین مقاصد برای گردشگران تهرانی است.

 

image

اگر که کمی اهل ورزش باشید و کوه نوردی تفریح مورد علاقه شما به حساب بیاید درکه می تواند یک مقصد ایده آل برای گذراندن یک صبح تا شب برای شما به شمار بیاید. نکته جالب توجه درباره نوروز تهران این است که قیمت فروش بلیط هواپیما به مقصد تهران در ایام نوروز بسیار کاهش پیدا می کند، چرا که همه قصد سفر از تهران را دارند، نه ورود به شهر!

مکان های دیدنی تهران در شب

اگر اهل تهران باشید و در شب های نوروزی گذرتان به پل طبیعت بیفتد قطعاً با شنیدن صدا و لهجه های مختلف در اطراف پارک متوجه این می شوید که مسافران زیادی برای گذراندن یک شب دوست داشتنی، این پارک زیبا را انتخاب کرده اند.

مسافران از شهرهای مختلف ایران ترجیح می دهند با خرید بلیط هواپیما مشهد تهران و یا سایر شهرهای کشور، خود را به تهران برسانند چرا که بازدید از فرودگاه مهرآباد خودش به عنوان یک جاذبه گردشگری به حساب می آید همچنین لذت پرواز در شب آن هم از بالای برج میلاد و برج زیبای آزادی که نمادی از عظمت پایتخت به حساب می آید یکی از جذابیت های سفر هوایی به تهران به شمار می رود.

image


image

تور تهران گردی رایگان

بسیاری از مسافرانی که از شهرهای مختلف به تهران سفر می کنند و آشنایی خوبی با این شهر شلوغ ندارند سفر خود را به دست تورهای تهران گردی می سپارند. این تورها که با اتوبوس های جذاب در سطح شهر در حال گشت و گذار هستند برخی از مسیرها را به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه ممکن به مسافران نشان می دهند. البته در این جمع شهروندان تهرانی هم حضور دارند که با علاقه بسیار به دنبال کشف جذابیت های این شهر اصیل هستند.

اگر مسافر تورهای تهران گردی باشید، حتما یکی از مقاصد این تور برج میلاد تهران خواهد بود. این برج جذاب و دیدنی که پس از برج آزادی دومین نماد تهران است هیچ زمان خالی از بازدید کننده نیست و هیجان رسیدن به طبقه آخر برج همیشه برای بازدید کنندگانی که برای بار اول به این برج آمده اند زیاد است.

البته مسافرانی که هفته دوم عید قصد بازدید از این برج زیبا را دارند تنها به گشت و گذار در برج اکتفا نمی کنند و گاهی با شرکت در کنسرت هایی که در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود یک شب خاطره انگیز برای خود می سازند.

مسیر گردشگری تهران

یکی دیگر از مکان هایی که برای سپری کردن تعطیلات نوروزی در تهران مناسب است بازار تهران است. بازار تهران برای بسیاری از کسانی که به تهران سفر می کنند یک جاذبه تفریحی به حساب می آید. چرا که این بازار به دلیل قدمت تاریخی ای که دارد علاوه بر یک مرکز بزرگ برای خرید، همیشه مورد توجه گردشگران و حتی عکاسان قرار می گیرد.

image

این بازار بزرگ و دیدنی که به قیمت ارزان کالاها و همچنین به روز بودن اجناس در سطح شهر معروف است همیشه مورد توجه مسافران قرار می گیرد.

برای مثال کسانی  که با بلیط هواپیما شیراز تهران از آن شهر زیبا و دیدنی به تهران می آیند برای مقایسه بازار بزرگ تهران با بازار وکیل شیراز حتماً سری به این مکان جذاب می زنند در صورتی که ویژگی های هر کدام از این بازارها کاملاً با هم متفاوت است و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

مسیر گردشگری برای مسافران و حتی تهرانی ها می تواند از یک کوچه باریک و کوچک در محله های جنوب تهران آغاز شود و یا با خوردن صبحانه ای گران قیمت در دل برج میلاد! این شهر جذاب کوچه به کوچه تاریخ و قدمت دارد که هر قسمتش برای سلیقه های مختلف مناسب است. پس کمی با تهران مهربان تر باشیم تا همیشه و در تمام روزهای سال دیدنی هایش برای مردم سراسر کشور هیجان انگیز باشد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)