خانهاخبار
پتنت جدید شیائومی برای موبایلی با نمایشگر چهار سویه

پتنت جدید شیائومی برای موبایلی با نمایشگر چهار سویه

شیائومی جدیدا پتنتی ثبت کرده که در آن تلفن هوشمندی با طراحی کاملا جدید دیده می‌شود. این دستگاه در هر چهار طرف خود نمایشگر دارد، و در ظاهر خبری از دوربین سلفی روی آن نیست.
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

شیائومی در چند وقت اخیر با اخبار مربوط به محصولات آتی خود، از جمله تلفن منعطف و همچنین موبایل 5G این شرکت که در دست تولید قرار دارد، توانسته در سرخط بسیاری از خبرگزاری‌های بزرگ دنیا حضور قرار بگیرد و شکی نیست که با معرفی محصولات جدیدش در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ خبرسازی‌های بیشتری خواهد کرد. حالا در جدیدترین خبر به نظر می‌رسد این شرکت دارد روی تلفن جدید و زیبایی کار می‌کند که هر چهار طرف آن مجهز به نمایشگر است. پتنت این محصول اخیرا توسط وبسایت LetsGoDigital کشف شده است.

این وبسایت توانسته با کمک پتنتی که توسط شیائومی به ثبت رسیده رندر زیر را بسازد. این پتنت چند روز قبل در پایگاه داده طراحی‌های اداره جهانی مالکیت ذهنی به ثبت رسیده است. در این طرح شاهد تلفنی هستیم که نمایشگری تمام صفحه دارد، و در بدنه پشتی آن دوربینی دوگانه قرار گرفته است.

نکته جالب توجه این است که دستگاه مذکور در هر چهار طرف خود صفحه نمایش دارد. علاوه بر این، هیچ دکمه‌ای روی این دستگاه دیده نمی‌شود، در نتیجه ضخامت آن حدودا نصف شده است. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص دوربین جلوی این موبایل منتشر نشده، اما می‌توانیم حدس بزنیم که از نوع دوربین زیر صفحه‌ای باشد. این شرکت تلفن می میکس ۳ را سال گذشته معرفی کرد و توانست آن را به اولین موبایلی تبدیل کند که نمایشگر تمام صفحه دارد و دوربین آن به صورت کشویی تعبیه شده است.

شاید خرید شرکت Meitu توسط شیائومی این جا به کار این شرکت بیاید، چون Meitu اپلیکیشن‌هایی دارد که می‌تواند در بخش سلفی برای کمک به تلفن‌های هوشمند آتی شیائومی وارد عمل شود.

برندهای چینی همیشه عملکرد خوبی در تسخیر بازارهای غربی نداشته‌اند، دلیلش هم بحث مفصلی است که خود یک مطلب جداگانه نیاز دارد. اما نکته قابل ذکر این است که توجه ویژه شیائومی به طراحی و جزئیات همان چیزی است که می‌تواند ذهنیت مشتریان به تلفن‌های هوشمند چینی را تغییر دهد. البته در حال حاضر نیز برندهایی مثل وان پلاس توانسته‌اند در برخی بازارهای اروپایی و آمریکا محبوبیت قابل ملاحظه‌ای به دست بیاورند. این طراحی هم بسیار زیبا به نظر می‌رسد و قطعا از در دست گرفتن چنین محصول خوشحال می‌شویم، ولی نباید فراموش کنیم که طراحی ظاهری همه چیز نیست.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱۱/۲۷
مگه قرار نبود سیستم عامل انحصاری خودشون نمایش بدن چی شد پس
شده راب کاربری سامسونگ
ای او اس کی اپدیت میشه قرنی یک بار
اندروید سالی اپدیت میشه
سخت افزارها سالی
باتری که همون خوردهای بیشتر میشه
ساعت هوشمند فول کانکت چی شد پس
احتمالا ویندوز ۱۱ ماکروسافت عرضه بشه
ایفون اصلا شکست نمیخوره با این گرونی که داره
شرایط ایران الان به ایفون نمیخوره اصلا
تلگرام فیس ایدی نمیاره اس ام اسی هست هنو
خوبه همه گوشی سلفی داره دیوار شماره مشخصات هست برای یارو
ولی تلگرام کلاهبرداری بشه دیگه فاتحه

سپهز

۱۳۹۷/۱۱/۲۲
عکس بنظر درست نمیاد چون اگر برای شیاومی باشه عکس منتشر شده رابط کاربری One UI سامسونگ رو نشون میده