خانهاخبار
افشای پرچمداران P30 و P30 Pro در تصاویر رندر تازه

افشای پرچمداران P30 و P30 Pro در تصاویر رندر تازه

تصاویر رندر باکیفیت از پرچمداران P30 و P30 Pro منتشر شده و اطلاعات قبلی را درباره مجهز شدنشان به دوربین اصلی سه گانه و چهارگانه تأیید کرده است. این گوشی‌ها احتمالا اواخر ماه مارس (8 فروردین) رسما معرفی خواهند شد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۱

افشای اطلاعات گوشی‌های همراه توسط سازندگان لوازم جانبی موبایل آن هم پیش از رونمایی رسمی اصلا خبر تازه‌ای نیست. البته شایان ذکر است که گاهی این اطلاعات چندان هم معتبر و نهایی نیستند. از طرفی تازه‌ترین خبر توسط سازنده بسیار معروفی به نام Spigen منتشر شده است و به همین خاطر حدس می‌زنیم که کم و بیش صحت داشته باشد.

برخی تصاویر رندری از قاب محافظ دو گوشی پرچمدار تازه هوآوی به نام‌های P30 و P30 Pro منتشر شده و آن‌ها را با کیفیت بسیار خوبی به نمایش گذاشته است.

image

پرچمدار پیشرفته P30 Pro در قاب محافظ TPU با نمای بی رنگ در حالی به نمایش درآمده است که بریدگی بزرگی در آن برای دوربین اصلی چهارگانه به همراه فلش LED دیده می‌شود. قاب محافظ گوشی P30 هم بریدگی عمودی برای دوربین اصلی سه گانه دارد اما فلش آن زیر ماژول طراحی شده است.

در پنل جلوی هر دو مدل P30 و P30 Pro شاهد طراحی زیبای ظاهری با حاشیه‌های بسیار باریک هستیم اما حاشیه نواری پایین صفحه نمایش همچنان از سه طرف دیگر ضخیم‌تر دیده می‌شود و ناچ کوچک قطره‌ای قسمت بالا هم میزبان دوربین سلفی تکی شده است. هیچ اثری از حسگر فیزیکی اثر انگشت در این دو گوشی دیده نمی‌شود و همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که هوآوی هر دو پرچمدار تازه خود را به حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش مجهز کرده است.

 

نکته جالب توجه دیگر در این تصاویر منتشرشده توسط کمپانی Spigen اشاره به تاریخ 28 مارس (8 فروردین) روی صفحه نمایش این گوشی‌هاست. کمپانی هوآوی روز گذشته رسما تأیید کرد که دو پرچمدار تازه P30 و P30 Pro در ماه مارس رسما رونمایی خواهند شد اما به تاریخ دقیق آن اشاره نکرد. به نظر می‌رسد که حالا Spigen این موضوع را به خوبی روشن کرده است. هنوز مدتی تا تاریخ احتمالی رونمایی از این گوشی‌ها باقی مانده است و انتظار می‌رود که در هفته‌های آتی شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری در این باره باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مجمد

۱۳۹۷/۱۱/۲۱
اصلا شبیه a9 2018 نیست خخخخخخخخخ

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۲۱
این گوشی حریف می‌طلبد??