خانهاخبار
سری گوشی‌های Moto G7 رسما معرفی شدند

سری گوشی‌های Moto G7 رسما معرفی شدند

میان رده‌های تازه موتورولا از خانواده Moto G7 رسما معرفی شدند. این 4 مدل گوشی‌های توانمندی هستند که بسیار مناسب قیمت‌گذاری شده‌اند و Moto G7 Play، Moto G7 Power، Moto G7، Moto G7 Plus نام دارند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۸

نمی‌توان گفت که پرچمداران موتورولا بسیار محبوب هستند اما می‌توان ادعا کرد که این سازنده گوشی‌های میان رده محبوبی را روانه بازار می‌سازد و خانواده Moto G نمونه‌ای از آن‌ها هستند.

image

نسل تازه این خانواده میان رده ساعاتی پیش در 4 مدل معرفی شدند. ارزان‌ترین و سطح پایین‌ترین Moto G7 Play نام دارد، Moto G7 Power با تمرکز روی توان باتری توسعه یافته است؛ Moto G7 نسخه استاندارد این سری تازه به شمار می‌رود و سطح بالاترین عضو خانواده هم Moto G7 Plus نام دارد.

به طور خلاصه:

  • Moto G7 Play : سطح پایین‌ترین نسخه Moto G7 با مشخصات پایه
  • Moto G7 Power : قیمت مناسب، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی
  • Moto G7 : بهترین ارزش نسبت به قیمت، ضبط ویدیو 4K، پشتیبانی از شارژ سریع، قیمت 300 دلار
  • Moto G7 Plus : عملکرد سریع‌تر و باکیفیت‌تر در دوربین با قیمت بیشتر
image

وجه تشابه: پیش از هرچیز باید بگوییم که هر 4 مدل این خانواده تازه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای بهره می‌برند؛ از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کنند؛ پورت ارتباطی‌شان USB Type-C است و همچنین از جک هدفون 3.5 میلی متری برخوردار هستند.

Moto G7 Play

 

image

 

سال گذشته Moto G6 Play با باتری فوق العاده‌ای معرفی شد که 12 ساعت در آزمون صفحه نمایش روشن دوام آورد. از طرفی به نظر می‌رسد که مدل Play امسال بیش از هر چیز با تمرکز روی مشخصات پایه و قیمت مناسب توسعه یافته است و از مدل Power باید انتظار دوام باتری داشته باشیم.

Moto G7 Play نسبت به نسل قبلی باتری کوچکتری دارد. G6 Play سال گذشته با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به بازار راه یافت در حالی که ظرفیت باتری در Moto G7 Play معادل 3000 میلی آمپر ساعت گزارش شده است.

image

Moto G7 Play همچنین پنل نمایش 5.7 اینچی با ناچ مشابه آیفون‌های پارسال دارد و از وضوح تصویر اچ دی بهره می‌برد. این گوشی ارزان از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 632 قدرت می‌گیرد و 2 گیگابایت رم دارد. قیمت این مدل 200 دلار اعلام شده است.

Moto G7 Power

 

image

پسوند Power در این مدل به باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی آن اشاره دارد. این گوشی تنها کمی نسبت به مدل Play قدرتمندتر است. در میان مشخصات آن همچنان باید به پردازنده اسنپ‌دراگون 632 اشاره کرد اما میزان رم آن 3 گیگابایت است.

image

Moto G7 Power همچنین پنل نمایش 6.2 اینچی اچ دی با بریدگی ناچ دارد و از 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا برخوردار است. میان رده توانمند تازه موتورولا 250 دلار قیمت گذاری شده است.

Moto G7

 

image

Moto G7 مدل اصلی در میان این 4 گانه است و پیش بینی می‌شود که به بازارهای بیشتری راه پیدا کند و البته کاربران بیشتری هم به خرید آن تمایل نشان دهند. این گوشی نسبت به سایر مدل‌های خانواده Moto G7 از تعادل بهتری در قیمت، طراحی و مشخصات داخلی برخوردار شده است.

image

Moto G7 برخلاف دو مدل ارزان قیمت قبلی از ناچ کوچک قطره‌ای با پنل نمایش فول اچ دی بهره می‌برد. این گوشی همچنین 4 گیگابایت رم دارد و علاوه بر 64 گیگابایت حافظه داخلی آن می‌توانید از کارت حافظه جانبی micro SD هم استفاده کنید.

در پنل پشتی Moto G7 دوربین اصلی با لنزهای 12 و 5 مگا پیکسلی تعبیه شده است. لنز دوم این سیستم از نوع عمق تصویر بوده و بر کیفیت تصاویر و وضعیت پرتره می‌افزاید. این گوشی حداقل 300 دلار قیمت دارد.

Moto G7 Plus

 

image

Moto G7 Plus سطح بالاتری و گران‌ترین عضو این خانواده تازه است. این گوشی بسیار شبیه به Moto G7 به نظر می‌رسد اما قرار است در دو رنگ آبی و قرمز چشم نواز هم به بازار راه یابد.

image

چشمگیرترین تفاوت احتمالا تعبیه پردازنده اسنپ‌دراگون 636 در این نسخه خواهد بود. Moto G7 Plus همچنین از دوربین اصلی دوگانه بهره می‌برد اما کیفیت لنز استاندارد آن از مدل G7 کمی بالاتر است.

این گوشی سطح بالا همچنین از امکان شارژ پرسرعت 27 واتی پشتیبانی می‌کند و قرار است به قیمت 300 یورو به بازار عرضه شود.

قیمت و تاریخ عرضه

هنوز مشخص نیست که کدام بازارهای جهانی قادر به دریافت نسخه‌های متفاوت این خانواده خواهند بود. از طرفی تفاوت میان این مدل‌ها آنقدر هم چشمگیر نیست. انتخاب هرکدام از این مدل‌های تازه به سلیقه و ترجیحات مشتریان بستگی دارد و برای مثال اگر با رم پایین مشکی ندارید، می‌توانید مدل‌های Play یا Power را انتخاب کنید.

قیمت‌ها:

  • Moto G7 Play – از 200 دلار
  • Moto G7 Power – از 250 دلار
  • Moto G7 – از 300 دلار
  • Moto G7 Plus – از 300 یورو

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)