خانهاخبار
افشای پرچمدار گلکسی اس 10 در تصاویر رندر و زنده

افشای پرچمدار گلکسی اس 10 در تصاویر رندر و زنده

تصاویر زنده و رندری منتسب به گلکسی اس 10 ای سامسونگ منتشر شده است و نمای روبرو و پشتی آن را مورد تأیید قرار داده است. این گوشی 1 اسفند به قیمت حداقل 700 دلار رونمایی می‌شود.
۱۳۹۷/۱۱/۱۸

چند هفته دیگر تا برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ باقی مانده است. در همین حال روز گذشته تصاویر رندر و زنده منتسب به گلکسی 10 ای که ارزان‌ترین پرچمدار خانواده تازه گلکسی اس 10 سامسونگ به شمار می‌رود، فاش شد.

image

تصاویر رندر باکیفیت این گوشی توسط یکی از معروف‌ترین افشاگران دنیای مجازی به نام رولاند کوانت منتشر شده است و تصاویر زنده آن هم یک نمونه پروتوتایپ از گلکسی اس 10 ای را از منبع انتشار نامعلوم به نمایش می‌گذارند. اگر این تصاویر را در کنار هم قرار دهیم، می‌توانیم به تصویر واقعی‌تری از نسخه نهایی گلکسی اس 10 سامسونگ دست یابیم.

به طور خلاصه باید بگوییم اغلب شایعه‌ها معتقد هستند که گلکسی اس 10 ای سطح پایین‌ترین و ارزان‌ترین عضو از خانواده پرچمداران گلکسی اس 10 خواهد بود و از این نظر شبیه آیفون 10 آر در میان سه گوشی پارسال اپل است. چشمگیرترین خصوصیت در این گوشی پنل نمایش تخت آن است که همچنین به نظر می‌رسد حاشیه‌های ضخیم‌تری نسبت به دو مدل دیگر داشته باشد. گلکسی اس 10 ای همچنین از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد و حسگر فیزیکی اثرانگشت آن در دکمه پاور و کناره بدنه تعبیه شده است. از طرف دیگر دو مدل گران‌تر گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به پنل نمایش خمیده مجهز می‌شوند و علاوه بر دوربین اصلی سه گانه همچنین از حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش بهره می‌برند.

دوربین اصلی دوگانه و حسگر اثرانگشت در کناره بدنه

گلکسی اس 10 ای قرار است مانند دو مدل اس 10 و اس 10 پلاس در سه رنک سفید، سبز و مشکی روانه بازار شود.

نمای روبروی این گوشی:

image

 

نمای پنل پشتی:

image

نگاهی کوتاه به گلکسی اس 10 ای سامسونگ

اس 10 ای نسبت به دو مدل دیگر تفاوت قیمت چشمگیری خواهد داشت اما از نظر مشخصات اساسی هر سه مدل این خانواده از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 855 قدرت می‌گیرند و در نسخه استاندارد از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا بهره می‌برند. این مقدار حافظه داخلی از مزیت رقابتی پرچمدار تازه سامسونگ نسبت به آیفون‌ها به شمار می‌رود در حالی که نسخه پایه آیفون‌های پارسال 64 گیگابایت حافظه پیش فرض داشتند و البته نمی‌توان آن‌ها را ارتقا داد.

تا به حال اغلب تصاویر منتسب به گلکسی اس 10 ای آن را با دوربین دوگانه اصلی نشان داده‌اند. گفته می‌شود که لنز اصلی از دیافراگم متغیر 1.5 تا 2.4 پشتیبانی می‌کند و لنز دوم هم از نوع تله فوتو است. از طرف دیگر اس 10 و اس 10 پلاس به دوربین سه گانه اصلی مجهز می‌شوند که لنز سومشان از نوع زاویه باز با میدان دید 123 درجه خواهد بود. در پنل جلو هم باید به ناچ سوراخ مانند گرد و کوچک برای تعبیه دوربین سلفی تکی در اس 10 ای و اس 10 اشاره کرد در حالی که مدل پلاس به دوربین سلفی دوگانه مجهز می‌شود و بریدگی سوراخ مانندش به شکل بیضی خواهد بود.

image

سایر تفاوت‌های چشمگیر میان دو مدل پرچمدار و اس 10 ای در ابعاد کلی پنل نمایش و همچنین ظرفیت باتری خواهد بود. اس 10 ای باتری با ظرفیت 3100 میلی آمپر ساعت خواهد داشت در حالی که براساس اطلاعات مجوزهای صادر شده ظرفیت باتری در دو نسخه دیگر به ترتیب 3400 و 4100 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

تصاویر زنده از گلکسی اس 10 ای

تصاویر زنده متعددی از یک منبع ناشناس منتسب به گلکسی اس 10 ای منتشر شده است که شباهت آن را به تصاویر رندر شده هم تأیید می‌کند.

 

تنها تفاوت چشمگیر میان این نوع تصاویر در اندازه بریدگی مخصوص دوربین سلفی است که در نمونه زنده کمی بزرگتر به نظر می‌رسد.

همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ بر سر انتخاب نام تجاری این گوشی به توافق نظر رسیده چراکه دیگر شایعه‌ای با نام گلکسی اس 10 لایت منتشر نشده است. اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد سامسونگ یک گوشی سطح بالا را با حداقل قیمت 700 دلار لایت بنامد. این گوشی از دوربین سطح بالا و پردازنده پرچمدار بهره می‌برد و پسوند لایت اصلا برای آن برازنده نخواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

farhad

۱۳۹۷/۱۱/۱۹
دوربینش جای مسخره ای قرار گرفته چی میشد که دوربینش پاپ آپ میبود نه واقعا چی میشد؟

مجمد

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
بهترین گوشی های سال 2019 هستند

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
در وهله‌ی نخست خودمان را به آب و آتیش می‌زنیم که نسخه‌ی استاندارد رو تهیه کنیم، ولی چنانچه اگر نشد مدیونید اگر غصه‌مُصه بخورید، همین 10E هم خوبه? دیگه حالا اومده زمانه خراب شده، چاره چیه؟